De eerste!

Hallo jullie julimama's!
Het is echt fijn om de berichten te lezen, omdat we natuurlijk wel vaak dezelfde vragen hebben. Ik ben nu 7 weken zwanger (1e x meteen raak) en besef het me nog niet helemaal. Ik moet me er steeds van overtuigen dat ik echt 2 streepjes heb gezien, haha! Zo wonderlijk... Ik wist eigenlijk voor de test al dat het zo was, keipijn in m'n borsten! En de andere kwaaltjes... Bij mij valt het heel erg mee. Ik ben wel moe, maar ik ben dan ook al 3 weken goed verkouden. Het lijkt me leuk om jullie in de loop der tijd beter te leren kennen. Liefs!

Hoi Quiqui,

Gefeliciteerd met je zwangerschap :D Enne ik snap je helemaal hoor dat je jezelf moet overtuigen dat het echt positief was! Ik heb zelf bij de eerste test (ja toch nog een tweede, voor de zekerheid) gedacht dat het helemaal niks was, het was zo'n lichte streep (terwijl ik echt wel vaak gelezen had van een streep is een streep) dus ik liet hem een beetje teleurgesteld aan mn man zien die dus gelijk helemaal in de gloria was omdat er zo'n dikke streep stond, haha!
Maar goed, van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van :) heb je al een afspraak staan voor een intake/echo?

Ik heb een afspraak staan voor een intake en een counseling. Ik weet het verschil niet, hoor. En 2 weken later verwacht ik pas de echo, of nog later... Ik zal even je andere berichtje lezen voordat ik ga vragen wat je al geschreven hebt, hihi!

gefeliciteerd en welkom hier op t forum.
Inderdaad leuk om zo van iedereen te lezen hoe iedereen t beleefd.
We hebben nog heel wat weken voor de boeg hihihi.
Wordt vast gezellig
Gr mama2

Terug
Bovenaan