de eerste

haha nou gewoon de eerste hier :)
Sinds zondag weten we dat ik zwanger ben uitgaande van eerste dag laatste menstruatie ben ik nu 6 weken en 3 dagen zwanger en 2 feb uitgerekend van ons eerste kindje!!

19 juni voor het eerst naar de verloskundige....spannend allemaal op naar de 12 weken :)

Liefs petra

Hé wat leuk!! Eindelijk dan de februari-club!!!
Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst! Dat er zich maar een hoop dames bij je mogen voegen...

Groetjes,

1 van de 42 december-mama's (ong ;))

Hoi aanstaande mama's,

Allemaal gefeliciteerd met het wonderlijke nieuws!

Wij hebben vorige week een test gedaan en vandaag dus 5 weken en 6 dagen zwanger van ons eerste kindje, wat een prachtig gevoel is dit!

Ben erg benieuwd wat de ervaringen, gevoelens e.d. zijn van alle aanstaande moeders het is behoorlijk wat wat er nu allemaal in ons lichaam gebeurd..

Groetjes,
Marloes

Hallo!
Ook wij mogen ons hier melden. Als het goed is 1 feb uitgerekend van onze eerste. Vrijdag naar de verloskundige.
Ik vind het zelf allemaal wel erg spannend. Gelukkig weinig last, niet misselijk, alleen vermoeind.
En afgelopen dagen wel iets bloedverlies gehad... voor de zekerheid ga ik maandag alvast even bellen.

Groetjes Ilona

Heey,

Hier ook niet veel klachten alleen erg moe en heb erg zere borsten/tepels.... En heb al een klein bolletje dus ben benieuwd hoe lang ik het verborgen kan houden....dinsdagavond voor t eerst naat verloskundige.

Groetjes petra

Terug
Bovenaan