De eerste!!

Hoi allemaal,
Ik mag me hier weer melden.
Heb vanochtend knalpositief getest.
Na twee miskramen in september (6,5 weken) en januari (15 weken) wel weer spannend. De nasleep van de miskraam heeft erg lang geduurd tot in april. Nu de tweede cyclus weer zwanger. Ik hoop dat er snel meer mensen op het februari forum komen!
Groetjes Anne
 
inderdaad heftig bij 15 weken, laten we hopen dat het nu goed gaat. Ik kom mij hier ook voorzichtig melden. Na 5 miskramen nu net weer positief getest. Nog even spannend dus maar hoop doet leven dus wij gaan voor dit forum!!
 
Gefeliciteerd! Wat mooi! Na 2 heftige miskramen is het geweldig dat je nu weer zwanger bent.

Ook bij mij een miskraam (8w) en na veel pogingen nu eindelijk ook postief getest. Hopen dat het goed blijft gaan.
Een februarimama erbij
Groetjes mirjam
 
Welkom allemaal en bedankt voor jullie reacties. Ben blij dat ik niet meer de enige ben.
Ik ga volgende week bellen voor een echo dan weer een week later. Dan hoop ik tzt bijna 7 weken te zijn.
Spannend allemaal weer.
Groetjes,
Anne
 
Hallo allen,
Ik heb van de week getest omdat ik me zwanger voelde. we hebben 2 kindertjes. En deze zwangerschap was niet gepland. en nog erg pril want ik verwachtte a.s zondag mijn menstruatie. Maar omdat ik me zwanger voelde alvast getest en positief. Als ik goed geteld heb zijn we eind februari uitgerekend van ons derde kindje! ik heb altijd al gedroomd van 3 kids. maar manlief wilde niet meer. Nu het zover is was het toch wel even schrikken, maar we gaan ervoor. Spannende tijden! Wat heftig te lezen van de miskramen. Ik hoop van harte dat het nu allemaal goed blijft gaan.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan