de efteling

A

Anoniem

Guest
ff nog een vraagje:
Zondag gaan we naar de efteling, en stel je nou eens voor dat het gelukt is vandaag. Dan stelt het natuurlijk nog helemaal niets voor, maar is het dan verstandig om bijv in de achtbaan te gaan enzo. Ik denk zelf dat dit geen kwaad kan, want je kan nu nog helemaal niet weten dat je zwanger bent. Er zit nog amper wat.
Wat denken jullie?

Kruimel

Hoi,

Ik zou wel gewoon overal ingaan! je weet niet of je zwanger bent!   als ik bij mij zelf naga, ik liet ook alles, wat niet mocht als je zwanger was. maar wij zijn nu in de 16e maand, en ik ben blij dat ik nu niet alles meer laat, omdat ik er toen helemaal, teveel mee bezig was.

Liefs Tamara

Hoi,

volgens mij kan dat geen kwaad hoor. Gewoon lekker doen. Als je ontspannen bent zal je lichaam ook beter reageren op alle ingrepen. dus geniet er maar lekker van.

Wellicht kun je volgend jaar niet meer gaan (dan heb je echt een dikke buik haha)

Geniet er maar van. In iedergeval heel veel plezier.

groetjes

Nicole

Grappig! Ik ga volgend weekend. Ben niet van plan me erdoor te laten weerhouden om lekker in de Python te gaan. Als ik daar rekening mee had gehouden waren het de afgelopen 4 jaar een paar heeeeele saaie jaren geweest. Mijn NOD is die maandag daarop (ik ben dan in Frankrijk) dus ik ben reuze benieuwd.
Succes en alvast veel plezier in de Efteling!

groeten, Saar

Terug
Bovenaan