Ik ken dit!!Heb de ene dag veel meer last dat ik niks kan eten, de andere dag gaat het veel beter. Bij mij is het ook zo dat het om het half uur minder kan worden, met vlagen..
Heb nu puur mama in huis tegen de misselijkheid maar heb nog niet het idee dat het helpt!!
Het hoort er nou eenmaal bij denk ik maar.
Sterkte
Groetjes Maaike
Ja, heel herkenbaar. In de eerste drie maanden ben ik erg misselijk geweest. Het was een cirkeltje. Ik had honger, zodra ik ging eten werd ik misselijk, dan hield ik op met eten en dan kreeg ik al heel snel weer honger. En van honger wordt je ook weer misselijk.
Even volhouden nog! Je bent er doorheen voor je het weet en het is voor een goed doel.
ik ben zelf 7weekjes en ook erg misselijk en weinig eetlust heb ik
heb gelukkig afgelopen 2daagjes geen last gehad...maar hoop dat het zo snel
mogelijk over gaat
Nou meid, ik zou me niet te druk maken. Wees maar blij en geniet maar extra van de dagen dat je niet misselijk bent. Misselijk zijn of niet zegt niks over de zwangerschap of je kindje (of het goed of slecht gaat bedoel ik dan), dus maak je daar maar geen zorgen over.
Gewoon toch blijven eten en vooral drinken zodat je niet uitdroogt. Je kindje komt niks te kort want je lichaam geeft toch alles als eerste aan het kind.
Ik hoop voor je dat de misselijkheid snel over is.
Weet wat het is.....
Groetjes V.