de ene dag voel je je zwanger, de andere dag nergens last van

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik heb vorige week ontdekt dat ik zwanger ben, nu zo n 5/6 weken. Het is mijn eerste kind dus ik ben nog erg onzeker omdat het allemaal nieuw is, er gebeurt zoveel in je lichaam.Ik was de afgelopen 2 weken eigenlijk constant misselijk en erg moe maar sinds 2 dagen heb ik nergens meer last van en ben juist weer erg actief en vooral erg opruimerig . Ik heb alleen wat gevoelige borsten en af en toe een zeurderig en trekkerig gevoel in mijn onderbuik.Ik vind het vreemd dat al die kwaaltjes van de een op de andere dag verdwenen zijn, ik ben er wel blij om maar het is toch ook wel vreemd om na 2 weken constante misselijkheid ineens nergens meer last van te hebben. Wie kan mij hier meer over vertellen?? groetjes meisjeb

Hallo

Heel veel kan ik je niet vertellen, alleen dat ik het zelfde meemaak als jij..
Ik ben nu 13,5 week zwanger.. en heb nergens last van alleen giga last van mn rug.. waarvoor ik nu naar mensendieck moet.. het zijn waarschijnlijk mn bekken.. dat doet echt pijn!!

Maar verder voel of merk ik niks van dat ik zwanger ben, en dat vind ik zelf heel erg jammer.. iedereen om me heen zegt wel, wees blij.. maar toch.. een soort geruststelling als ik wat meer zou voelen van het zwanger zijn.. zo vaak vraag ik me af.. ben ik wel zwanger? is alles wel goed? groeit het wel..? zit er wel iets?
Ik moet nu nog weer tot 29 nov wachten dan pas kan ik weer naar de vk.. dus tot die tijd zit ik in spanning!

Maar je bent dus niet de enige.. ahhaa
Geniet er maar van.. probeer ik ook!

Grtjs Chantal..

Ja hoi,

Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap erg moe geweest de 1e 15 wk (ik had daaraan misschien ook wel kunnen merken dat ik zwanger was). Daarna energie voor 10!!!

Nu had ik nergens last van, maar werd maar niet ongi. Dus getest en: zwanger!!! nog even geen idee hoe ver ik ben, maar ik krijg langzaamaan wel wat verschijnselen. Zo heb ik de hele dag het gevoel dat ik net 1 hap teveel heb gegeten en veel smaakt me niet. Heb ik geen trek meer in snoep (dat is voor mij heel vreemd want ik snoep normaal heel erg graag) en word ik ook nnu weer moe.

Ik geef er lekker aan toe en hoop op een zelfde zwangerschap als bij mijn eerste, maar ik voel me liever vol energie!!!!

dus geniet ervan, ook al lijkt het onwerkelijk aangezien je weinig tot niets merkt!!

groetjes Rianne

Terug
Bovenaan