de ene test positief en de andere negatief??? Wat is dit nou??

Ha meiden,

Zucht,  ik snap er nu helemaal niks meer van, kheb net een Clearblue-test gedaan, en die is hartstikke negatief!! Ik keek net ook nog effe op mijn kruidvat-test die ik vanmorgen gedaan heb, en daar staat toch echt een heeeeel wazig streepje.. Maar van welke test moet ik nou uit gaan? Kruidvat of Clearblue??? Aaaaaaarrrrggghhhhhh die onzekerheid!!!!!

Liefs Jen

Wat is dat nou voor iets raars? Misschien een tip om de digitale test van clear blue te kopen???? Die geeft aan; zwanger of niet zwanger. Of toch nog een kruidvad testje doen, misschien dat het streepje dan duidelijker wordt of juist wegblijft.

NIET LEUK HÈ

Succes.

Benthe

Hoi Jen,

Misschien is het beter om 's ochtends nog een x te testen. Als je zegt dat er op de andere test een heel vaag streepje stond, geeft dat al aan dat er nog niet zoveel hormoon in je lichaam zit. Als je dan ook nog eens wat gedronken en geplast hebt, is die concentratie misschien niet meer genoeg om de test positief te laten zijn.
Dus probeer het snel nog een keer en laat het ons natuurlijk even weten....

Groetjes, Jetje

He Jen! Wat een gedoe allemaal met die testen van jou zeg! Heel raar. Misschien toch nog te vroeg getest ofzo. Maar er blijft hoop, dus ik zou er morgen gewoon weer een test tegenaan gooien! Ik zal voor je duimen meid!
Groetjes, Patricia

Hallo Vlinder

Dit probleem had ik vorige week ook.Op dag 28,vorige week woensdag deed ik de digitale clear blue test en die gaf aan "niet zwanger"met de ochtend urine.In de bijsluiter stond probeer het over 3 dagen het nog eens.Vrijdag kon ik mijn nieuwschierigheid niet meer in bedwang houden ,dus kocht ik ookj nog een kruidvat test en die deed ik ''s middags en die gaf duidelijk 2 streepjes aan wel vaag,maar oke.
Dus zondag ochtend nogmaals getest met de digitale clear blue en nu gaf deze aan "zwanger".
Dus als je nu nog steeds niet ONGI bent,moet je misschien nog even geduld hebben omdat je waarschijnlijk nog niet genoeg van het HCG hormoon in je urine hebt.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Karin

hallo,

ik wet dat het kruitvat test goed is. ik   heb zelf namelijk deze gebruikt en twijfelde ook. en heb toen de dokter gebeld om te vragen of deze test het ooit verkeert aan geeft maar deze testen geven eerder aan dat je niet zwanger bent als je het wel bent dan andersom.
succes

Heey vlinder

Ik had dat ook!

Met de eigen merk van onze drogist had ik een vaag streepje, maar wel zichtbaar!!
maar de digitale van cb die ik een uur later deed zei niet zwanger!!

Nou is afgelopen weekend een vrouw geweest van moeders voor moeders en die test was onwijs duidelijk!!

Als je echt twijfeld kan je beter nog 2 dagen wachten, maar eenmaal een vage test is ZWANGER!!

Veel succes en liefs Alma

6 weken en 2 dagen zwanger van de 1e

Terug
Bovenaan