De enige...

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi...

Ik zit alle verhalen een beetje te lezen en ik dacht dat ik de enige was die er zo mee bezig was. Als ik maar ff misselijk ben denk ik al dat ik zwanger ben of als je borsten gevoelig zijn hahaha...

Wie heeft hetzelfde gevoel??

nee, hoor....

Er zijn er hier veeeel meer die er zo meebezig zijn. Wij gaan voor de tweede en ik had verwacht dat het wel mee zou vallen, maar ik ben er toch teveel mee bezig naar mijn zin.

groetjes Charlotte

quote: Charlotte reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2008 18:39:14'));

nee, hoor....

Er zijn er hier veeeel meer die er zo meebezig zijn. Wij gaan voor de tweede en ik had verwacht dat het wel mee zou vallen, maar ik ben er toch teveel mee bezig naar mijn zin.

groetjes Charlotte

Hahaha dat gevoel heb ik nou ook
Mijn collega zei mij laatst dat ik er niet teveel bezig meot zijn ander raak je meer teleurgesteld. Maar het gaat gewoon automatisch..De laatste paar dagen ben ik echt veel mee bezig mijn NOD is 20 nov...
Charlotte was je bij de eerste snel in verwachting geraakt??

liefs
Cher

Je bent zeker niet de enige, wij zijn nog niet eens bezig met zwanger worden. Zijn vandaag gestopt met de pil. Aangezien de pil niet met mijn medicijnen samen gingen is het nu ook wel even spannend! Was niet gemeld dat de medicijnen de werking van de pil beïnvloede. Dus bij elk "kwaaltje" denk je gelijk dat het een teken is!!

Groetjes

Terug
Bovenaan