De etos babydoos!

A

Anoniem

Guest
Ik verwacht binnenkort een telefoontje van de hostess van de etos (felicitas) doos om langs te komen!Weten jullie of het de moeite waard is om die langs te laten komen.Ik bedoel zit er wat bruikbaar spul in?Bij mijn zoontje zat er niet veel bruikbaars in en toen zat die vrouw hier wel.Zonde van mijn tijd vond ik toen!Wie heeft hem al gehad?

Hoi,

er zaten potjes eten in. Verder zaten er tijdschriften van minstens een half jaar oud in. En een proefpakketje kunstvoeding. Verder twee pampers waar mijn baby enorme uitslag van kreeg. En een geel badeendje. Ik vond het niet echt veel.

Groetjes van Marloes

hoi,
Je kan ook zeggen dat je alleen de doos wil en het verhaal van de hostess erbij....

groetjes,
Stanneke

Gewoon die vrouw langs laten komen joh.  Gewoon subtiel duidelijk maken dat je niet zoveel tijd hebt en dat je niet van plan bent vanalles aan te schaffen. Heb ik ook gedaan en op een gegeven moment hield ze iets (wat je kon bestellen) in de lucht en  zag ze  al aan mijn gezicht dat ik het niet wilde hebben en hup, ze ging gelijk door naar het volgende product.

Inhoud vd doos:  badeendje, wat potjes voeding, een thermolepeltje, een pakje superdun maandverband, een pakje Glorix doekjes, een speen, wat tijdschriften,  best leuke dingetjes!

Veel plezier ermee!

Groetjes,
Sandra

Hoi hoi,

Nou, je zou ze wel kunnen laten komen en dat commerciele gekwek het ene oor in en het andere oor weer uit laten gaan en ze lekker vlot de deur weer uitwerken. Ik vond het echt niks, zaten wel 2 potjes van (dacht ik) Olvarit in, maar wel op datum dat het net (niet) wil met de leeftijd van m'n dochtertje. Een geel badeendje, 2 pampers, een oud blad van kinderen en heel veel dure dingen proberen ze je aan te smeren, allerlei boekjesreeksen (vééél te duur allemaal, bijna €195 voor een paar boekjes etc.), niet intrappen, tenzij je het een leuke aanbieding vindt natuurlijk (betwijfel het hoor, ha ha).

groetjes,
xx Roos xx

Hoi,

Ff een vraagje,ik dacht dat er ook een kortingsbon van center parcs in zat? Klopt dit? Want ik krijg woensdag die hostess op bezoek en ze moet nog bellen over de tijd.Als die bon er niet inzit weet ik nog niet of ik dat bezoekje wel wil.Hoor namelijk vaak dat ze je vanalles willen aansmeren....

groetjes lenthe

quote: lente 1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 11:48:49'));

Hoi,

Ff een vraagje,ik dacht dat er ook een kortingsbon van center parcs in zat? Klopt dit? Want ik krijg woensdag die hostess op bezoek en ze moet nog bellen over de tijd.Als die bon er niet inzit weet ik nog niet of ik dat bezoekje wel wil.Hoor namelijk vaak dat ze je vanalles willen aansmeren....

groetjes lenthe

Hoi,

er zat inderdaad een kortingsbon in voor Center Parcs. Wel moet je dan binnen een korte tijd boeken.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan