De flessen van moeders voor moeders zijn binnen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag is de dame van moeders voor moeders langsgeweest om de bussen te brengen en nog een testje te doen. De test was prima! Ik heb veel hcg in mijn urine dus ik ben een goede donor.
Het is de 2e keer dat ik meedoe alleen heb ik het de vorige keer maar kort kunnen doen vanwege een miskraam. Nu gaan we dus voor het volle pond!
Ik hoop dat iedereen hier meedoet want het is voor zo'n goed doel! Ik ben zelf zwanger door ivf en was erg blij dat andere vrouwen dit mogelijk maakten.

Dus dames!!! Ben je net zwanger GEEF JE OP!!
(je krijgt hele leuke cadeautjes mocht dit je over de streep helpen)
lfs ing

Hey Hey Inge...

Vanavond komt er een mevrouwtje van moeders voor moeders bij mij langs... spannend hoor, gister me op gegeven en werdt gelijk gebeld gisteravond!! Leuk hoor...

Het is zeker voor een goed doel dus meiden, hoe meer hoe beter!!!

Ennneuh inge..??  Wat krijg je voor cadeautjes dan eigenlijk??? hehehe

Groetjes....

7w

Hoi,

Ik heb een dvd, een cd-rom, een boek, een bestekje van Nijntje, een setje met een beker, bord en schaaltje van Nijntje en een tijdschrift gekregen. Ze doen ook nog eens een zwangerschapstestje en dat is een platte dus die kun je bv inplakken.

lfs ing

hoi meiden

ik vind het inderdaad ook een heel goede organisatie. ben er gelukkig al mee klaar maar heb ook braaf vanaf 6 weken in de kan geplast.
moet wel zeggen dat  ik er op het laatst een beetje genoeg van begon te krijgen, maar het is voor een goed doel. ben intussen 31 weken en weet zeker dat ik als ik weer een keer zwanger ben ik zeker weer mee zal plassen
groetjes krista

Hey meiden!! Het is zeker leuk alleen niet als ze te laat zijn..
Ik zit al 20 minuten te wachten en ik moest eigenlijk nog naar een opleiding... Maar ja, ik heb me er op verheugt dat ze komen dus ik ga nog even kijken of ik wat aan zie komen!!

Groetjes....

7w

Hey hey,

Bij mij komen ze volgende week donderdag langs!
Ben erg benieuwd hoe het allemaal werkt!!
Vind het erg leuk!! Had er zelf veel over gelezen,
en mijn mam gaf de doorslag! :D Leuk toch!!?

Beybey!!!
Liefs Ikk!

Helemaal mee eens: iedereen moet meedoen.
Zelf ben ik tot nu toe 3 keer heel snel zwanger geworden (1 mk), maar in mijn vriendenkring heb ik gezine dat het ook anders kan en wat voor verdriet dat geeft.
Ik heb dus weer met volle enthousiasme in het kannetje gepiest.
Maar eerlijk is eerlijk; ik was wel een beetje blij dat ik er weer mee klaar was.

Mijn zoontje vindt de kannen die ik niet gebruikt heb geweldig in bad. Ze gieten zo mooi.
De kannen die ik wel gebruikt heb, heb ik weggegooid.

greet

hoi,
ik ben nu 10 wk zwanger en doe nu 4 wk mee met mvm. Ik vind het ook een goed initiatief en ben blij dat ik mee kan helpen. Het is nu alleen nog een beetje stiekem gedoe, want ik wil het mijn buren pas met 12 wk vertellen en de flessen vallen wel een beetje op. Tot nu toe gaat het goed en het scheelt dat je nog niets bij me ziet. Ik ben zelfs eerst 2 kilo afgevallen, maar ben nu weer een beetje aan het groeien in kilo's.

Terug
Bovenaan