A
Anoniem
Guest
Ja, ja dames...ik kon het natuurlijk niet laten om de hele set te kopen. Ze waren allemaal PRACHTIG!! Ik moest wel 219 euro betalen en voelde me een beetje schuldig toen ik naar huis reed. Maar ik ben er toch superblij mee. Dit doe je toch ook niet ieder jaar. Ik kon echt niet kiezen en wilde ook niet kiezen. Ik weet dat het een verkooptruc is, maar het is toch verschrikkelijk dat ze die foto's anders weggooien...! Er hangen er nu al twee op in de woonkamer van Canvas. Die heb ik meteen met bijpassende lijst gekocht. Voor de rest kijgen de opa's en oma's natuurlijk een mooie voor Kerst. De pasfotootjes ga ik ook uitdelen, want ik vind het zonde als ze zomaar in kast blijven liggen. Ze staat er trouwens ook echt lachend op! Die fotografe deed het erg goed met een Winnie de Pooh beer. De woonkamer is meteen een stuk gezellig met die foto's aan de muur! En nu heb ik helemaal zin in Sint en Kerst!
Groetjes Babybelle
Ps: ik weet dat er nog iemand van het forum ook vandaag de foto's op kon halen. Hoe was het bij jou?
Groetjes Babybelle
Ps: ik weet dat er nog iemand van het forum ook vandaag de foto's op kon halen. Hoe was het bij jou?