de foto's van Albert Heijn...

A

Anoniem

Guest
Ja, ja dames...ik kon het natuurlijk niet laten om de hele set te kopen. Ze waren allemaal PRACHTIG!! Ik moest wel 219 euro betalen en voelde me een beetje schuldig toen ik naar huis reed. Maar ik ben er toch superblij mee. Dit doe je toch ook niet ieder jaar. Ik kon echt niet kiezen en wilde ook niet kiezen. Ik weet dat het een verkooptruc is, maar het is toch verschrikkelijk dat ze die foto's anders weggooien...! Er hangen er nu al twee op in de woonkamer van Canvas. Die heb ik meteen met bijpassende lijst gekocht. Voor de rest kijgen de opa's en oma's natuurlijk een mooie voor Kerst. De pasfotootjes ga ik ook uitdelen, want ik vind het zonde als ze zomaar in kast blijven liggen. Ze staat er trouwens ook echt lachend op!  Die fotografe deed het erg goed met een Winnie de Pooh beer. De woonkamer is meteen een stuk gezellig met die foto's aan de muur! En nu heb ik helemaal zin in Sint en Kerst!

Groetjes Babybelle
Ps: ik weet dat er nog iemand van het forum ook vandaag de foto's op kon halen. Hoe was het bij jou?

Hoi Babybelle!

Ik kan vandaag ook de foto's gaan bekijken bij de AH! Alleen zal ik er
rond 17:30 uur pas zijn, denk ik, omdat ik om 17:00 uur pas vrij ben
van mn werk en de AH niet zo dichtbij is. Maar ik vind het zo spannend,
zit er de hele tijd aan te denken, haha. Boven de 200 euro vind ik
veel, maar de foto's die door een fotograaf worden gemaakt, zijn vaak
zo mooi! Bij ons had de fotografe maar 4 foto's gemaakt, misschien dat
het daarom ook minder kost (123 euro). En in tegenstelling tot jouw
kleine, lachte Tara op geen enkele foto, hoe de fotografe ook met
knuffels bewoog en gekke geluiden maakte, haha. Je hoort (leest :p)
morgen of ik ze (allemaal) heb genomen

Groetjes,

Shivana

P.s.: misschien kan je 1 van de mooie foto's hier plaatsen? Of onder de topic 'weer een rondje showen' van Kezfan, hihi.

Heey meiden.

Heb even een vraagje:
Wie heeft de foto's gemaakt bij jullie?
Bij de ene AH komt photo Bell en bij de ander port portrait. Omdat ik zelf bij ah werkte weet ik dat.
Ik heb met Anne-Sophie bij allebei foto's laten maken.
Nu heb ik het vorige week bij photo Bell laten doen van Anne-Sophie en Roderick samen.
Ik ben ook heel benieuwd. Als ik alles neem ben ik ook 123 euro kwijt.
Ik weet dat port portrait duurder is. die hebben canvas en photo bell volgens mij niet. (vroeger niet tenminste)

Groetjes Marianne

Heej Marianne.

Bij ons was het Photo Bell!
Kan jij ook vandaag de foto's bekijken en eventueel kopen?
En hoeveel foto's werden er van Anne-Sophie en Roderick gemaakt? Ook toevallig 4? Op het 'lijstje' dat ik meekreeg met de prijs, stond geen canvas, alleen midi foto's van ca. 35x35 cm, geloof ik.

Groetjes,
Shivana

Hoi Shivana

Sorry bij mij kost het 133 euro zag ik net. zat er dus 10 euro naast.
Maar ik heb 7 foto's dus ik vind dat toch een heel verschil voor 10 euro meer.
Ik ben benieuwd hoe ze bij jou zijn.
Ik mag ze volgende week dinsdag gaan bekijken.
Aanstaande zaterdag mag ik de foto's die bij V&D gemaakt zijn bekijken. Daar ben ik ook heeel benieuwd naar. De fotograaf deed het daar zo leuk. en ze moesten allebei zo lief lachen.
Ik krijg daar 2 foto's van 25x30 gratis: 1 van Roderick en 1 van Anne-Sophie.
Ze hebben ook foto's gemaakt waar ze samen op staan. daar hebben ze in totaal 13 foto's gemaakt en als ik alles zou nemen ben ik 260 euro kwijt. pfffff.
Dus ik moet echt gaan kiezen wat ik waar neem. want in 1 week 260 euro bij V&D en 133 euro bij AH vind ik echt veel te veel. maar als ze heel lief zijn wordt het zo moeilijk.
We wachten het maar af.

Groetjes Marianne

Hoi!!

Bij mij zijn de foto's genomen door port portrait en inderdaad met canvas. Echt supermooi! (ik kan er niet over stoppen en loop steeds naar de foto's te kijken). Mijn broer heeft zijn dochtertje toevallig bij Photo Bell laten fotograferen en ik moet zeggen dat die foto's ook heel mooi zijn, hoor. Wij vinden het wel leuk dat we verschillende fotografen hebben, zodat bij oma niet dezelfde soort foto's hangen.
Ik hoop dat ze bij jullie ook zo mooi zijn!

Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle en Marianne!

Ik heb de foto's van Tara gisteren bekeken en ......... alleen de gratis foto meegenomen.
Tara lachte, zoals ik eerder al zei, op geen enkele foto. Dat was niet erg, MAAR haar haren zaten niet goed aan de voorkant! Haar pony links zat deels in haar ogen, jammer dat de fotografe dat niet had gezegd toen, want ik hield Tara links achter in de gaten en zag het zelf dus niet. En 123 euro voor 4 foto's vond ik toch duur.
De gratis foto is trouwens veel kleiner dan die van de Portrait Place in de V&D

Groetjes,
Shivana

Ha shivana,

Jammer dat de foto's niet zo mooi waren.
Idd is de foto bij ah 13x18 (gratis foto)
en bij V&D is dat 25x30.
Ik ben benieuwd hoe ze er bij ons uit zien. Ik laat het zeker horen.
 aanstaande zaterdag bij v&d en dinsdag bij ah.

Groeten Marianne

Terug
Bovenaan