de fruithapjes..sapjes...tussendoortjes...

weet niet of jullie het al eens hadden besproken ..
maar felix is nu bijna 7 maanden en meneer eet vanaf maand 5 gewoon al fruit en groentes..dat heb ik met de arts op het bureau besproken omdat hij echt ging huilen als hij ons zag eten ..
afgelopen weekend had hij ineens krampen en hoe?!
dus ik kijken wat heeft hij gehad..enige wat ik een geprobeerd had was vanuit duitsland een diksap van appel,banaan...
zijn fruithappen bestaan ook vaak uit dat fruit en nergens last van..
verder gaan de wortels en sperziebonen er goed in maar de rest vind hij nog helemaaaaal niks.ik blijf het proberen,maar de meerderheid komt er dan ook weer uit ...iemand tips ??

liefs kim

vergeet ik het nog over de tussendoortjes te hebben ...hihi
maar als tussendoortje geef ik felix van die kleine rijstewafels,volkoren soepstengels of gewoon een korstje brood..doen jullie dit ook al ??
liefs

Ja ik geef Bryana ook af en toe een korst brood,en fruit eet ze ook al vanaf 4maanden,groentes lust ze ook niet allemaal,ze is gek op kip met wortels en rijst haha,ja Bryana is de 25e ook alweer 7maanden gaat snel he???
Hee maar dat van die rijstenwafels ga ik ook eens proberen,ik geef haar ook al pap [griesmeel pap].
groetjes Bianca en Bryana

Hoi!

Nou zover ben ik hier nog niet.
Andries eet nu een weekje fruit, en gistermiddag heeft ie worteltjes gehad.
Ik ben meer benieuwd of het nou de bedoeling is dat ik 's ochtends fruit geef, en einde middag warm prakkie.

Ik ben nu een week of 2 bezig, vanaf dat ie 5 maanden is geworden en het is nog geen daverend succes! De eerste hap is nog steeds een vies gezicht en meteen flop alles op zijn kin! Na een paar hapjes gaat het meestal wat beter,maar hij geniet er zeker niet van.

Brood daar zijn we nog niet aan toe. Eerst de groentes en fruit maar eens goed naar binnen zien te krijgen.

Quintus 5 1/2 maand

Fleur is er echt een van de hapjes..die gaan met smaak naar binnen, einde van de morgen fruit...en einde van de middag warmehap met toetje..:D en ze eet het met smaak, tussendoortjes heeft ze liga..(goede start heet dat volgens mij voor 4-6 maanden) ze vind het heerlijk om daarop te kauwen...
Morge weer naar het cb..ben benieuwd!!

Fleur 6 maanden

Zo ver zijn wij ook nog niet met Quinn. We zijn net weer begonnen met fruit. Was een poosje gestopt, omdat Quinn steeds weer melk ging spugen als hij fruit had gehad. Dat doet hij nu nog steeds, dus dat ga ik nog ff overleggen met de arts op het cb. Moet daar de 22e weer heen.
Groentehap hebben we ook al een paar keer geprobeerd, maar worteltjes en sperzobonen waren allebei geen succes.
Vandaag een liga 1e stap geprobeerd. Gewoon in de hand gegeven, maar Quinn vond het helemaal niks.

Quinn 5,5 maand

heeey,
Liam krijgt vanaf deze week vast om 10uur fruit en om ongeveer 15uur groenten en fles van 150ipv alleen fles vab 210!

BELANGRIJK!!!!!!!
Mijn zusje werkt op kdv en kwam laatst met de mededeling dat ik geen liga moest geven. 1e stap was niet direct zo gezegd, maar de 2e stap is bij hun op het kdv helemaal geboycot omdat vanuit het bestuur een melding was gekomen dat er verstikingsgevaar is omdat de Liga niet zacht genoeg wordt!
Weet natuurlijk niet wat er helemaal waar van is, maar van mn zusje neem ik het direct aan! Ik zag dat jullie veel LIga doen, dus wilde jullie de mededeling niet onthouden!
Liam is er overigens zelf nog niet aan toe hoor! Over twee weekjes issie pas 6 mnd, dus begin dan maar eens met broodkorstjes ofzo!

liefssss

Terug
Bovenaan