de geitenboerderij (foto's)

A

Anoniem

Guest
We zijn vanochtend met Julian naar de geitenboerderij geweest. Het was ongeveer de zevende keer dat we er waren, hij vindt het er erg leuk. Vandaag voor het eerst de geiten een flesje gegeven. Julian deed hem maar een keer zelf in zijn mond, maar begreep toen (gelukkig) snel dat het voor de geiten bedoeld was....

Kom maar geitje....ik heb lekkere melk voor jou...

Allebei even poseren....

He, nummer 2 wil ook....nou vooruit dan maar met de geit!

Mama...deze is lief, mag die mee naar huis??

Het was weer erg leuk!

Groetjes,
Ellen mv Julian

He Ellen,

Wat een knap kereltje, die laatste foto is echt geweldig!

Ik ben echt erg, maar op de kinderboerderij negeer ik die geiten altijd een beetje, ik vind ze namelijk écht stinken.......... Maar ik ontzeg de kinderen wel een boel pret zo te zien, nou ja..... pech dan voor ze

Groetjes
Susan

@ Susan: ja die beesten stinken...maar ja dat hoort er toch gewoon bij! Al had ik het gewild, ik kon er niet omheen: het was een geitenboerderij!!! hahaha!

Wat een leuke foto's! En wat een heerlijk ventje is het toch.

Is het die geitenboderij bij zoetermeer? Ik wilde er een keer met Yoëll heen bij mooi weer, aangezien hij helemaal gek is van geiten. Maar het weer deed steeds niet mee of het kwam er niet van.

@ Pauline: nee, deze is dichter bij huis : in Groningen (bijna bij ons om de hoek).

Maar een geit is een geit! (Alhoewel: de geit van dokter Sanders is anders - volgens VOF de kunst, hahaha)

Groetjes,
Ellen mv Julian

Wat een leuke foto's zeg!!!
Lekker mannetje, trots aan het voeren.

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan