Mijn dochtertje van 16 weken heeft flinke reflux waardoor ze de eerste 11 weken alleen maar onrustig was en veel gehuild heeft. Hierdoor heeft ze bijna niet geslapen. Nu gaat het beter maar ze heeft nooit geleerd goed te slapen. Zodra we haar moe in haar bedje leggen slaapt ze vaak binnen 5 min, super knap!! Maar... na stipt 30min wordt ze wakker en wil ze haar speentje. Als ik geluk heb slaapt ze meteen weer in. Helaas heb ik vaak een gevecht om haar weer in slaap te krijgen. Ik doe altijd hetzelfde: zodra ik haar hoor ga ik speentje terug geven want hoe langer ik wacht hoe harder ze gaat huilen. Ik geef het speentje, een aai over haar hoofde en loop de kamer uit. Ik zeg niks en doe verder niks. Maar ze blijft na die 30 min moeite hebben om weer in slaap te komen. Ze is wel degelijk nog moe want ik herken haar 'moehuil' en Ze blijft met gesloten oogjes liggen. Ook slaapt ze erg licht en wordt dus snel wakker.
Savonds is het helemaal drama. Dan krijg ik haar na die 30min met geen mogelijkheid weer in slaap (na de fles van 19.00uur). Wat we ook proberen ze gaat steeds harder huilen. Laten huilen heeft ook geen zin, ook dat hebben we al geprobeerd.
Wie heeft de gouden tip om me meisje weer goed in slaap te krijgen en beter nog zelfs: dat ze niet meer elke 30 min wakker wordt? (Als daar al wat aan te doen is)
Savonds is het helemaal drama. Dan krijg ik haar na die 30min met geen mogelijkheid weer in slaap (na de fles van 19.00uur). Wat we ook proberen ze gaat steeds harder huilen. Laten huilen heeft ook geen zin, ook dat hebben we al geprobeerd.
Wie heeft de gouden tip om me meisje weer goed in slaap te krijgen en beter nog zelfs: dat ze niet meer elke 30 min wakker wordt? (Als daar al wat aan te doen is)