de griep!!

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen,

ik heb de griep, en niet zo'n beetje ook!
pfff!

snotverkouden, hoofdpijn, keelpijn, oorpijn en spierpijn!

maar nou vroeg ik mij af, krijgt het kindje daar ook iets van mee??
ziektekiemen of antistoffen??

liefs van een zieke Wilma

19wk.

Hai ik ben ook grieperig! Ik ben zelfs maandag maar ff naar de dokter gegaan.
Omdat ik mijn kiddo veel minder voel dan anders. Toen ik bij de dokter was heb ik een neusspray gekregen om het wat los te maken. Ik had wat lichte verhoging. En moest rust houden.

Mijn kiddo....tja het hartje klopte erg gezond en mijn bloeddruk was prima.
Het kindje lag heerlijk in een stuit en voor zo ver geen problemen.

Nou sterkte er mee hopen dat het gauw weer over is.
Liefs maup

Hoi Wilma,

ik had hoge koorts op de dag dat ik was uitgerekend!

De verloskundige zei dat het voor de baby niet uitmaakte, maar dat ik zelf wel moest proberen uit te rusten omdat ik binnenkort moest bevallen. De volgende ochtend begon de bevalling en s maiddags was onze zoon geboren!

Beterschap!

Hoi, ik ben ook grieperig, en moest maandag op controle bij de verloskundige, die zei dat ik beter een paracetamol kon nemen als ik verhoging kreeg, want koorts kan de weën opwekken. Denk dus goed aan jezelf!! Ben nu 38w1d. groetjes en beterschap Wendy

Ik wilde even reageren op Maup's berichtje over neusspray: LET OP! Je mag tijdens de zwangerschap alleen neusspray die bestaat uit zout water (saline oplossing). Dus geen neusspray waar chemische stoffen in zitten om je neusslijmvlies te laten slinken.

Je mag tot 4 paracetamol per dag (maar liefst zo min mogelijk) tegen koorts en pijn. En je kunt ook proberen te stomen, gewoon met wat heet water.

Heel veel beterschap!
~Hilde

hallo,

iedereen bedankt voor de tips!

ik las iets over neusspray!
ik gebruik wel neusspray van trekpleistermerk! in de bijsluiter stond dat ik het gewoon kon gebruiken tijdens zwangerschap en borstvoeding geven. maar dan niet langer dan een week, maar dat is geloof ik altijd zo!

en verder gebruik ik dampo, en soms een paracetamol als mijn hoofdpijn ineens wel heel erg wordt!

ik voel nog steeds volop wel leven!

gelukkig gaat het alweer weer beter en heb ik gelukkig geen koorts gehad!

liefs Wilma

Terug
Bovenaan