De Groeten Uit Volendam (Foto) Lachen!!!!!

Hallo,

Vandaag was mijn mannetje voor het eerst in wéken weer eens een middag vrij! (buiten de kerstdagen om dan)
Gisteren zei hij dat we vandaag om half twaalf klaar moesten zijn en hij wilde niet vertellen waar we heen gingen, dat zou ik vanzelf wel zien.
Ik had al een aantal keer gezegd dat ik wel eens naar Volendam wilde, maar dat was er tot nu toe nooit van gekomen.
Tot vandaag dan.....We zijn heerlijk een middagje naar Volendam geweest, hebben daar lekker vis gegeten, gewandeld en...we zijn op de foto geweest!
Fabio staat er niet op zijn best op want hij bleef maar huilen, hij vond dat gekke apepakkie maar niks!
Ik heb een foto van een foto gemaakt, dus de kwaliteit is niet zo best. Maar het gaat om het idee.....

Groetjes van Cissy

Hihi....wat ontzettend leuk en jullie staan er mooi op hoor in die Volendamse outfit!
Wat lief van je vriend om jullie te verrassen met zo'n leuk uitje.
Liefs Kitty en Tess

hey meis,

wat een geweldige foto........jullie hebben je in ieder geval goed vermaakt...en wat een verassing dan zeg van je mannetje....Heerlijk

En Fabio ziet er goed uit hoor....kan echt niet zien dat ie traantjes heeft gelaten....

Liefs Denise

Whahahahahaha... Lig in een scheur hier!!
Stelletje mafketels hahahaha...

echt geweldig!

Fabio kijkt echt zo van "zeg me dat dit nu niet echt gebeurd".. hihi

Esmé mv Kay

He Cissy,

Ik had hier al een erg gezellige avond, maar deze foto maakt me nog vrolijker!! Géweldig familieportret!!! En als jij het niet gezegd had: aan Fabio zie je niet dat hij er niks aan vind hoor....

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan