De groooottteee verloftopic!!

Ik dacht we doen maar een verloftopic aangezien de eerste dames hier al aan zijn begonnen, en de andere dames al snel volgen.

Dus leuk om te delen, hoe het je bevalt(Leuke woordgrapje), wat je gedaan hebt en wat je gaat doen!

Geeft niks hoor, het zijn de hormonen.
Ik moet nog een paar weekjes werken, maar ben al wel aan verlof toe. Ik vergeet vanalles, en ben erg chaotisch.
Maarja die hormonen he.

Haha snel getypt?
Nou hier een ervaringsdeskundige betreft thuis zitten, zit hier al een week of 4! Mijn officiele verlof gaat volgende week echt in!

Mijn dag ziet er meestal zo uit; met manlief opstaan en ff bakkie thee drinken en ontbijten. Tv kijken, soms terug naar bed en koffietijd in bed kijken en als ik geen plannen heb blijf ik lekker in bed tot 11/12 uur. Dan beetje huishouden en lunchen en boodschappen doen. Soms smiddags weer naar bed als ik veel pijn heb. Dan beetje internetten/tv kijken/lezen/huis houden. En dan koken

Haha als ik het zo opschrijf denk ik... pfff hoe kom je de weken door, maar dat valt best mee.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Al die dames die straks heerlijk gaan babbelen over hun vrije dagen en zo, terwijl ik nog moet werken!! Sniksniksnik! (hihihi)

Ik volg pas begin december!!

Heeeerlijk he, verlof,

Ik moet donderdag en vrijdag nog werken, dan heb ik 2 weken vakantie en dan gaat officieel mn verlof in. Ik ben dan thuis t/m oktober. Over dagen vullen hoef ik niet lang na te denken, heb al een (gezellig) drukkteschoppertje thuis lopen en de oudste rijd ik heel de dag heen en weer naar school. Daarbij nog het huishouden.
Heb me wel voorgenomen om ´s ochtends steeds iets in huis te doen en dan ´s middags als de jongste in bed ligt lekker even iets voor mezelf te done, ook even liggen of een boek pakken ofzo...Kijken of het ervan komt, want ik vind het niet meevallen om het rustig aan te doen!!!

Ik ben sinds deze week met vervroegd verlof, 3 weken eerder dan gepland en ik vind het heerlijk!!! Heb toch mijn bezigheden nog wel in huis, want er lopen er nog 2 rond en voor de rest doe ik het kalm aan. Dat is verplicht, anders deed ik het vast niet... Uitslapen is er niet bij, om 6.00 uur begint mijn dag en toch kom ik steeds tijd tekort. Teveel hobby's, ha, ha! En ook veel te veel was en strijk, bleh! Dat gaat maar door. Iedere dag wat doen in het huishouden en verder lekker met een bakkie koffie een boekje lezen. Ik kan nog wel even zo doorgaan! Hopenlijk dringt dat bij de kleine ook door en kan ik er voorlopig ook nog even van genieten zo.

Hoi hoi,

Dit is nu mijn derde week van mijn vakantie. Heb hierna nog een week en dan 30nov gaat officieel mijn verlof beginnen.

Vindt het heerlijk thuis hihi.
Heb hier 2 grote honden die de nodige vachtverzorging vragen en dus heerlijk aan het tutten met kammen, knippen enz. En elke dag wil ik minimaal een uur met ze gelopen hebben in de middag. En dat lukt nog steeds erg goed.

De huishouding staat ook niet stil hier ;-) En ben graag bezig met allerlij dingetjes. Nu met de komende feestdagen voor de deur mag ik ons huis daar graag op aanpassen. Heerlijk met potten, vazen, kaarsen, kussens enz. aan de gang en het knutselen van hebbedingetjes. Ook stap ik zo op de fiets om even een stuk te fietsen,de stad in en winkelen. Heb geen tijd om gezellig bij iemand op de koffie te gaan hihi ben nog te druk met allerlij andere dingen.

Terug
Bovenaan