de GROTE forumdag....

A

Anoniem

Guest
Hoi Mama's,

Nou, het is eindelijk September en dus eind van deze maand....de grote forumdag!! Ik heb er onwijs veel zin in maar......begin ook een klein beetje nerveus te worden! Ik heb immers nog nooit iemand van jullie gezien en kan ook niet zo heel vaak meekletsen op t forum (druk druk). Lees wel bijna elke dag dus heb wel het geveol dat ik veel van jullie een beetje ken...Meer moeders die last van zenuwen beginnen te krijgen of hebben jullie elkaar allemaal al een keer gezien??

Liefs, Marcia mv Puck.

Hoi Marcia,

Hoewel ik er zelf niet bij zal zijn kan ik me je zenuwen wel voorstellen hoor. We hadden hier laatst in noorden ook een forumdagje (3 mama's en 3 kindjes, hahaha!) en dat vond ik ook al behoorlijk spannend. Ik vond het wel makkelijker dat ik de hoofden herkende, dan is de drempel lager om naar iemand toe te stappen. Mijn tip zou ook zijn om nog een paar foto's van jezelf en Puck te plaatsen in verschillende topics zodat de meiden jullie ook herkennen.
Komt vast goed allemaal! Maak er een leuke dag van!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Of juist niet teveel foto's plaatsen, als je ons dan ziet en het staat je niet aan kun je nog vluchten!!  FLAUW!!!
Joh het wordt heel gezellig en leuk enzo en iedereen is lief, leuk en aardig. Alleen ik heb bokito bij

Pauline

Nou Pauline, ik volg jouw tip op, hoor. Kan ik nog net doen of ik er niet bij hoor, haha. Tenslotte weet nog niemand hier hoe ik er uit zie
Groetjes mv Thom

Ik kom gewoon under-cover, dan herkennen jullie me niet (alleen nog even een mini-burka bestellen, anders verraadt Kian me)
Liefs Nelleke

haha Nelleke

Hoeveel baby's in burka ken jij? Zo ben je wel een heeeel herkenbaar target.....

Marcia, volgens mij zijn het bést wel aardige dames waarvan de meesten elkaar ook niet kennen... Ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar een midweekje weg met mijn gezinnetje prefeer ik dan toch boven kennismaken met het kippenhok haha.

Groetjes en veel plezier

Susan

hallo dames.
ik ben een keertje mee geweest. dat was toen na amersfoort. in mei. het was reuze leuk toen.
maar ik zit altijd met het vervoer.
en deze keer zijn we met vakantie. anders had ik mijn man zo ver proberen te krijgen om weer te rijden voor iris en mij.
groetjes petra mv iris

Terug
Bovenaan