De Gyn

Hoi
Ik ben vanochtend ook naar de gyn geweest.
Op 23 maart (de dag na de MK )hebben we het opgevangen vruchtje voor onderzoek afgegeven en vandaag moesten we terugkomen voor de uitslag.
Deze keer helemaal niet hoeven wachten, dat was al uniek!!
De gyn was ook goedgemutst.
Het onderzoek wees uit dat er bij het vruchtje geen bijzondere dingen waren ontdekt(aanlegfouten)het probleem is toch waarschijnlijk het innestelen geweest.Het kon ook niet aan de hersteloperatie hebben gelegen(van 1/2 jr. terug)
Hij zei:"jullie weten in ieder geval wel hoe het moet" en ik zei:"ja en we oefenen dan ook flink, we hadden amper tijd om hier even heen te gaan"
Ik vroeg, wat te doen als ik weer zwanger blijk te zijn.Ik mag langskomen als ik drie weken overtijd ben, dan gaat ie weer kijken.
Mijn vriend zei dat ik vannacht flink lag te snurken, dat is wel een van de tekens van een vermoedelijke zwangerschap.
Het word met de dag spannender, gelukkig heb ik genoeg afleiding.

Jeanette
 
hoi Jeanette,

fijn te horen dat het weer beter met je gaat. Ik ben inmiddels weer een aantal onderzoeken verder, waaronder een hysteroscopie en alles blijkt gelukkig goed te zijn in de baarmoeder.
Verder gaan ze nu stollingsonderzoeken doen en schildklieronderzoek. Mag gelukkig wel weer zwanger worden en we gaan er dan ook weer helemaal voor. Hopen dat het 6 keer scheepsrecht is!!
Blijf voor jou ook hopen dat alles deze keer goed zal gaan, succes!!

Groetjes Floor
 
Hi allemaal,

Inmiddels is het wel Ongeduldje 32, want ik ben jarig geweest in april. Ik heb 2 april een curettage gehad en nu alweer helemaal back on track. Mijn cyclus was na de curettage weer precies 31 dagen en dat is mijn normale cyclus. Ik ben dus helemaal blij! Jeanette, goed om te horen dat alles in principe goed was, want dat betekent dat je dus weer 'gewoon' zwanger kunt raken. Ik heb morgen een afsluitende afspraak met de gynaecoloog, dus dan kan ik de hele miskraam achter mij laten. Volgende week verwacht ik mijn eisprong weer, dus gaan we weer flink oefenen!

Liefs,
Ongeduldje32
 
Terug
Bovenaan