de gynaecoloog geeft de moed niet op, maar ik eigenlijk toch wel een beetje....

Hoi allemaal,

Ik mocht vandaag weer voor een echo komen, omdat afgelopen maandag mijn eitjes nog niet echt gegroeid waren.
Ik had er eigenlijk weinig vertrouwen in en ging er van uit dat ik weer met een receptje voor Provera het ziekenhuis uit zou wandelen.

En wat ik verwachtte was enigzins ook waar... er zaten er nog steeds heel veel maar ze blijven klein.
Eentje had een groeispurtje gemaakt naar 12 mm. Naar mijn idee niet noemenswaardig op dag 17, maar goed. (maandag was de grootste 9,4 mm).
De gyn. die ik vandaag had (niet mijn eigen) zei dat zij geleerd had om af te wachten tot dag 20, 21 voordat de behandeling afgebroken zou worden....
Dus maandag mag ik weer terug om te kijken of het eitje toch verder wil groeien.
Dan heb ik weer mijn eigen gyn. en dan ook even overleggen of we evt. de dosis clomid gaan aanpassen (heb nu 100mg.)....
Baal eigenlijk wel een beetje. Voor mijn gevoel gooi ik nu weer 3 dagen weg (wat is nou 3 dagen, maar als het toch niks wordt, dan maar aan de provera om weer verder te kunnen kijken..)
Maar wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit en heb ik maandag toch een mooi eitje! Dat zou fantastisch zijn.

Jullie horen het maandag weer!

Liefs, mama Peet

Lieve mama Peet,

Wat naar is dat he, al dat wachten.... Ik vind dat ook zo moeilijk!! Mijn gyn is ook zo'n optimist haha maar dat verhaal ken je.... Nou joh, gelukkig zit het weekend ertussen, die dagen vliegen vaak voorbij...
dikke kus van Dana

Jeetje, mama peet,

Valt niet mee, jôh. Maar ik hoop dat je jezelf bijelkaar kunt rapen om er toch nog een paar dagen geduld te hebben. Ik brand kaarsjes voor je op een goede afloop as maandag!!!!!

Lfs, Kippie.

Lieve mama peet,
Allereest...................GEEF DE MOED NIET OP!!!!!!!!
Ik ken hetzelfde probleem  gehad,  dat de follikels er wel zaten, maar niet wilden groeien.
Maar lieve peet..........het kan echt hoor!!!! In 2 dagen tijd was er een follikel van 12 mm gegroeid naar 22 mm.
Het was bij ons ook weer iedere keer de teleurstelling en ik had ook een beetje de moed opgegeven. En ik vond het een verschrikkelijk idee dat het HIER dan al afgelopen moest zijn met een behandeling, want voor ons was dan 1 behandeling al afgelopen, dus ook voor onze verzekeringsmaatschappij. Maar gelukkig heb ik dan toch nog een punctie gekregen. Helaas was voor ons de uitslag niet goed en had er geen bevruchting plaatsgevonden. Ik duim voor jullie en wens jullie heeeeeeeeeeeeeeel veel succes ..........Heel veel sterkte de komende dagen.
Pittty36

hoi mama peet !
 ik weet het is helemaal niet makkelijk maar je moet de hoop niet opgeven ! ik dacht ook , dat deze maand geen succes is maar toen ik naar de gyn ging voor een laaste echo(dag21) was een eitje toch gegroeid van 10 mm naar 21 mm ! Dus het kan wel allemaal !
Heel veel sterkte !
Liefs Alexandra

Liefste mama peet,

Ik vind het echt heel naar voor je dat je er weer zoveel tijd in moet steken om weer een wondertje te mogen krijgen en je vervolgens ziet dat het NIKS doet (of bijna niets). Ik begrijp echt je geveol, bij mij hadden de afgelopen maanden de gynecologen goed nieuws! het moest echt gaan lukken deze keer ( stom dat zo iemand dat ook durft te zeggen) en wat denk je daar waren de  weer. Ik was echt helemaal kapot ervan. Dus had ik besloten deze maand wat rustiger aan te doen en er niet zoveel mee bezig te zijn, mijn man weet deze keer niets eens wanneer ik ongi moet worden, gewoon om alle evt. spanning te voorkomen. Voor de rest ben ik behoorlijk ziek geweest en loop ik nog steeds mijn toetsenbord onder te niezen. Ik heb een neiuwe baan gekregen waar ik heerlijk al mijn gevoelens kwijt in kan ( werk als gastouder aan huis) het zijn kindjes van 4 maanden en 2,5 en echt schatten. Met het mooie weer zijn we lekker naar Artis geweest, en dat soort dingen zijn goed voor mij. wel merk ik dat ik nog steeds verdriet heb als ik andere zwangere vrouwen zie, laats hoorde ik dat mijn man zijn nicht zwanger is en dat vind ik geweldig voor haar. maar wij zouden zo graag het goede nieuws willenm brengen. Nou ik zit bijna tegen mijn spannendste periode aan dus ik hou je op de hoogte. we hebben een nieuwe computer gekocht die we vandaag gaan instaleren dus als je weer even niet van me hoort betekend dat dat het instaleren van de computer niet zo vlot wil lopen.

Ik wens je alle sterkte toe van de wereld en hoop voor je dat je lichaam/geest zich snel mag herstellen van dit groot verlies ( want dat blijft het altijd)

liefs van Mariska

Hee,

Houd vol hoor......ben ook zo'n trage ei-groeier! en toch is het goed gekomen!
Duurde ook lang voordat er echt 'n 'uitschieter' bij zat....

Houd vol!

liefs Anne

Terug
Bovenaan