A
Anoniem
Guest
Tja daar zijn ze dan de net doorgebroken. Wist het al maar ja het is toch niet leuk, heb veel pijn in me buik, rug enz enz. En gister heb ik gebruld man, zo had ik het nog niet gedaan alle spanning en frustratie kwam er uit. Net ziekenhuis gebeld voor nieuwe controle afspraak. Ik krijg een nieuwe baan per 1 maart en kan echt niet weg dan. Ik werk namelijk prive als een soort van au pair bij een gezin en tja twee kleine kids kan ik niet alleen laten. Zucht en die vrouw zij ook nadrukelijk "ja mevrouw u zit in een traject om zwanger te worden en dan zijn er geoon dagen wanneer u moet !! komen. Als of ik dat zelf niet weet. Maar goed we zijn er uit gekomen. Slik nu voor de derde maand Clomid maar de samenlevingstesten zijn steeds niet goed, dus moeten steeds overnieuw. Ik vermoed gewoon dat er nog meer is wat fout is en zal dat ook gaan bespreken met de arts om te kijken of er geen andere mogelijkheden zijn.
weten jullie wat een volgende/extra stap kan zijn bij de Clomid. Ik heb nu een goede eisprong en me menstruatie is ook weer regelmatig (elke 30 dagen). Maar toch lukt het niet. Ik weet bijna zeker dat er nog meer is. Frustratie tot en met.
Maar ja ik kom hier ook wel doorheen.
liefs van Mariska
weten jullie wat een volgende/extra stap kan zijn bij de Clomid. Ik heb nu een goede eisprong en me menstruatie is ook weer regelmatig (elke 30 dagen). Maar toch lukt het niet. Ik weet bijna zeker dat er nog meer is. Frustratie tot en met.
Maar ja ik kom hier ook wel doorheen.
liefs van Mariska