De hel is opengebroken

A

Anoniem

Guest
Tja daar zijn ze dan de  net doorgebroken. Wist het al maar ja het is toch niet leuk, heb veel pijn in me buik, rug enz enz. En gister heb ik gebruld man, zo had ik het nog niet gedaan alle spanning en frustratie kwam er uit. Net ziekenhuis gebeld voor nieuwe controle afspraak. Ik krijg een nieuwe baan per 1 maart en kan echt niet weg dan. Ik werk namelijk prive als een soort van au pair bij een gezin en tja twee kleine kids kan ik niet alleen laten. Zucht en die vrouw zij ook nadrukelijk "ja mevrouw u zit in een traject om zwanger te worden en dan zijn er geoon dagen wanneer u moet !! komen. Als of ik dat zelf niet weet. Maar goed we zijn er uit gekomen. Slik nu voor de derde maand Clomid maar de samenlevingstesten zijn steeds niet goed, dus moeten steeds overnieuw. Ik vermoed gewoon dat er nog meer is wat fout is en zal dat ook gaan bespreken met de arts om te kijken of er geen andere mogelijkheden zijn.

weten jullie wat een volgende/extra stap kan zijn bij de Clomid. Ik heb nu een goede eisprong en me menstruatie is ook weer regelmatig (elke 30 dagen). Maar toch lukt het niet. Ik weet bijna zeker dat er nog meer is. Frustratie tot en met.

Maar ja ik kom hier ook wel doorheen.

liefs van Mariska

Hoi Mariska,

Tjee wat balen zeg.... Ik snap je frustratie echt heel goed.
En ik snap ook je onzekerheid dat je bang bent dat er meer aan de hand is. Dat had ik ook heel erg toen we de eerste keer de medische molen in zijn gestapt. Maar ondanks de zekerheid dat het alleen de PCO was, en ik dus met clomid mooie eitjes maakte, werd ik niet meteen zwanger. Onze gyn. vertelde toen ook dat de factor geluk ook nog mee speelt. De zaadjes moeten toch de weg nog vinden naar jouw eitje(s) en dat eitje moet dan ook nog bevrucht worden... Het is gewoon een vreselijk wonder en helaas is dat voor ons niet vanzelfsprekend.
Maar ik zou al je vragen op papier zetten voor je volgende afspraak en alles wat je onzeker maakt gewoon bespreken met je gyn. Zij zijn er om jou/jullie te helpen met zwanger worden en daar horen ook jullie vragen bij.
Ik heb ook altijd mijn vragen op papier staan, anders vergeet ik de helft als ik in die spreekkamer zit.
En wat betreft je werk... tja heel lastig idd dat je op gezette tijden naar het ziekenhuis moet. Bij mij op mijn werk zijn ze daar ook niet altijd blij mee. Maar ik heb eerlijk verteld in welk traject we zitten en ze doen nu wel heel erg hun best om het voor ons te regelen. Daar staat natuurlijk tegenover dat ik altijd probeer om mijn afspraken buiten schooltijd te plannen, maar dat kan gewoon niet altijd....
Weten de mensen waar je werkt van je situatie af? Misschien anders een keer met ze praten en je situatie uitleggen. Wie weet krijg je erg veel begrip van ze.

Heel veel sterkte de komende dagen.
Spreek je snel weer.
liefs,
peet

och mariska ik had het je zo gegund, heeft mijn duimen niet geholpen... ik blijf je wel volgen en hopelijk is het volgende ronde wel raak !!

och mariska ik had het je zo gegund, heeft mijn duimen niet geholpen... ik blijf je wel volgen en hopelijk is het volgende ronde wel raak !!

Hier even een  onder de riem!! Wat een kl*tezooi toch weer!! Was het toch geen innestellingsbloeding... sjips.... En het leek zo veelbelovend... Huil maar lekker uit en lucht je hart hier op het forum.

Als de samenlevingstesten niet goed zijn, zal dat toch wel iets te betekenen hebben... dat zou ik zeker laten onderzoeken. Wellicht is dat heel "eenvoudig" te verhelpen??

Alvast heel veel succes met  de volgende ronde... Ik hoop dat je gauw naar het andere forum mag!!

Liefs, Tammy

He   Mariska,

Bah het zit ons niet mee he? Ik vind het ontzettend sh*t voor je zeg. En ja zo'n reactie wordt je inderdaad niet echt vrolijk van zeg. Alsof jij er niet alles voor zou doen. Maar goed wat al eerder gezegd is, is het misschien verstandig op je werk te vertellen waar je mee bezig bent, dan is het misschien iets makkelijker te plannen.   Maar goed ik weet de situatie natuurlijk niet precies. Nou ja ik wens je in ieder geval ontzettend veel succes voor de komende tijd. En houd vast aan de gedachte dat het echt een keer gaat lukken.

Groetjes Cindy

He Mariska,

Eerste even een enorme  voor jou! Wat onzettend spijtig dat het niet gelukt is. Het leek er toch echt ff op...
En wat een rotreactie kreeg je zeg, alsof je daar op zit te wachten. Fijn dat het in elk geval wel gelukt is met de afspraak. Ik hoop ook dat je met je werk toch de hele situatie kunt bespreken zodat het voor jou in dat opzicht een stukje makkelijker qua plannen wordt. Dan heb je die last in elk geval niet meer op je schouder. En voor het volgende bezoek; schrijf alle vragen die je hebt alvast op. Ik bedenk ook altijd heel veel van te voren en als ik er dan ben, sta ik zo weer buiten zonder mijn vragen te hebben gesteld.. zo jammer dan.

Voor nu voelt het gewoon hartstikke shit voor je en dat kan ook niemand bij je wegnemen. Laat alle gevoelens toe, zodat je zometeen weer verder kunt!
Heel veel succes.

Dikke knuffel Scorpy

Terug
Bovenaan