De hel is opengebroken

A

Anoniem

Guest
Tja daar zijn ze dan de  net doorgebroken. Wist het al maar ja het is toch niet leuk, heb veel pijn in me buik, rug enz enz. En gister heb ik gebruld man, zo had ik het nog niet gedaan alle spanning en frustratie kwam er uit. Net ziekenhuis gebeld voor nieuwe controle afspraak. Ik krijg een nieuwe baan per 1 maart en kan echt niet weg dan. Ik werk namelijk prive als een soort van au pair bij een gezin en tja twee kleine kids kan ik niet alleen laten. Zucht en die vrouw zij ook nadrukelijk "ja mevrouw u zit in een traject om zwanger te worden en dan zijn er geoon dagen wanneer u moet !! komen. Als of ik dat zelf niet weet. Maar goed we zijn er uit gekomen. Slik nu voor de derde maand Clomid maar de samenlevingstesten zijn steeds niet goed, dus moeten steeds overnieuw. Ik vermoed gewoon dat er nog meer is wat fout is en zal dat ook gaan bespreken met de arts om te kijken of er geen andere mogelijkheden zijn.

weten jullie wat een volgende/extra stap kan zijn bij de Clomid. Ik heb nu een goede eisprong en me menstruatie is ook weer regelmatig (elke 30 dagen). Maar toch lukt het niet. Ik weet bijna zeker dat er nog meer is. Frustratie tot en met.

Maar ja ik kom hier ook wel doorheen.

liefs van Mariska

Hoi Mariska,

Tjee wat balen zeg.... Ik snap je frustratie echt heel goed.
En ik snap ook je onzekerheid dat je bang bent dat er meer aan de hand is. Dat had ik ook heel erg toen we de eerste keer de medische molen in zijn gestapt. Maar ondanks de zekerheid dat het alleen de PCO was, en ik dus met clomid mooie eitjes maakte, werd ik niet meteen zwanger. Onze gyn. vertelde toen ook dat de factor geluk ook nog mee speelt. De zaadjes moeten toch de weg nog vinden naar jouw eitje(s) en dat eitje moet dan ook nog bevrucht worden... Het is gewoon een vreselijk wonder en helaas is dat voor ons niet vanzelfsprekend.