De hele dag al geschop...

Hey meiden,
Ik weet dat ik eigenlijk niet echt mag klagen, met een goed groeiend kindje in mijn buik, maar pff wat word ik al gek van het geschop! Om 6 uur werd ik wakker omdat ik moest plassen, nou de baby was ook gelijk wakker en gelijk aan de ochtend gymnastiek begonnen! Soms was het even 10 minuutjes rustig en dan begon de baby weer. Ik kon dus niet meer slapen. Om 8 uur er maar even uit gegaan, maar ik was nog zo moe! Had gister ook avonddienst dus lag pas om half 1 te slapen. Dus na wat eten en drinken weer in bed gaan liggen, maar de baby bleef maar bezig! Uit eindelijk nog 1,5 uur kunnen slapen, maar zodra ik wakker werd voelde ik weer volop geschop. Mijn buik doet er gewoon zeer van en ik word er ondertussen een beetje gek van. Mijn zoontje was ook altijd enorm druk in mijn buik, dus vrees dat deze baby dat ook heel mijn zwangerschap blijft. Pff, ik moet ook niet zo zeuren, want behalve bekkeninstabiliteit heb ik eigenlijk geen klachten en lijkt de baby gezond en goed te groeien. Word er alleen af en toe een beetje irritant van.
Sorry voor mijn geklaag!
Liefs,
Mar
 
och ja troost je maar ik heb ook zo een actieve baby in mijn buik nu is ze ff rustig maar afgelopen dagen pff soms dacht ik ga eens ff slapen meisje haha,maarja laten we blij zijn dat we nog leven voele:D
 
ik ken je verhaal, wordt met regelmaat met spierpijn wakker en had vanmorgen een zere rib! Bij mij begint het feest s'ochtends om half 6 al, plassen en de rest en dan heeft ie weer ruimte en kan ik het slapen wel vergeten, zo ook s'middags als ik wil slapen! mag behalve mijn bekken ook niet klagen, maar oohh, gewoon eens rustig slapen, hihi!

leef met je mee!

Liefs kirsten
 
Hier nog een beeb die flink aan het oefenen is. Iedere ochtend word ik wakker gestampt en door de dag heen is deze muppet ook erg actief. Meestal is het 's middags tussen 2 en 4 rustig en tussen half 8 en half 10 's avonds. De rest van de tijd wordt er flink op los gefeest!
 
Die van mij is nu ook lekker actief, ik ben er zo blij mee als ik hem voel schoppen. Vooral omdat het zo lang duurde vanwege een placenta die voor ligt.
Ik lig wel iedere nacht met een warmte kussentje in mijn rug in bed vanwege rug en bekkenklachten, ik wordt iedere ochtend dan ook gebroken wakker vanwege rugpijn, maar ja niks aan te doen.

xxx
 
Terug
Bovenaan