de hele dag door...

A

Anoniem

Guest
Hoi, ben hier nog niet zo lang, maar wilde toch wat vragen..
We zitten in ronde 1, dus nog maar net begonnen.
 Wel voor een derde kindje, dus dat is niet nieuw..Echter heb ik de hele dag nadat we hebben geklust, zoals jullie het hier zo mooi noemen, dat er ''afscheiding'' blijft komen..Vind het zelf niet zo'n lekker idee..Er blijft toch wel iets zitten daarbinnen zou je denken../hopen??
Ik heb dat altijd wel, maar nu  ik graag zwanger wil worden ben ik er veel alerter op..Kennen jullie dit?

Verder zit ik nu net in mijn vruchtbare dagen..superspannend dus..
Iedereen een fijne dag...
Groet R

nou het zou lekker zijn als het al in 1 keer raak is natuurlijk. wij zijn ook net begonnen of gaan beginnen. voor de eerste dinsdag wordt het spiraaltje verwijderd.
ik wens jullie heel veel succes en ik hoop dat je maar snel zwanger mag zijn.. misschien nu al??

nou ik heb het slijm altijd juist als mijn ei komt en even erna.
heb het nu al een paar weken lang, wat ik normaal nooit heb.
ook heb ik flubbertjes in mijn buik, een soort belletjes
en een druk op mijn buik vooral als ik net naar de wc ben geweest.
maar het slijm heb ik juist als ik mijn ovulatie heb.
hoop dat je er wat aan hebt.
misschien dat ik ook wat aan jou ervaringen heb, je hebt er tenslotte al twee hihi dus jij weet hoe het loopt allemaal
kus en knuffel

hoi,

ik weet het niet hoor, maar jij bedoelt dat je na het klussen de hele dag door vocht verliest? dat heb ik ook altijd hoor... restjes vocht van sperma. ik was ook altijd bang dat het er allemaal weer uitliep maar de zaadjes zwemmen echt wel omhoog is mij verteld door mijn gyn...  ik hoop dat het jullie gauw mag lukken..

liefs sassie

Hoi,
Bedankt hoor meiden, het is altijd fijn om te horen dat je niet de enige bent met zulke verschijnselen..
Ik heb alleen geen idee wanneer mijn ei komt..Voel het niet, dus moet maar vertrouwen op mijn cyclus, en klussen op de ''goede''dagen he!
Weet wel dat bij mijn vorige zwangerschap, we de decembermaand wilden ''overslaan''..Dus in maart extra niet geklust op die goede dagen..Echter was ik in april mooi overtijd, en zwanger!! Zoon geboren half dec.
Zo zie je maar dat er weinig te plannen valt.
En dat die berekening van je cyclus etc ook niet altijd opgaat..
Bij mijn oudste waren we net begonnen, en wilden de pil eerst even laten uitwerken. Die maand deden we het maar twee keer, en waren we niet bewust van welke dag etc...En ja, ook toen zwanger..

We zijn [ gelukkig ] niets gewend...en hoefden eigenlijk nergens op te wachten.
Ben me bewust dat het een voorrecht is als ik lees hoe het ook kan gaan..
Gewoon maar afwachten, met z'n allen..
Groet, R

Hoiiii,
Als je hebt geklust met je partner gaat er een deel van zijn goedje je baarmoeder in. Er blijft echter altijd zaad achter in je schede. Ik sta na de sex vaak niet meer op om dat restje achtergebleven zwemmers ook een kans te geven zijn weg te vinden naar binnen, zeg maar. Nadat ik geslapen heb en gewassen enzo, blijft ik de hele dag beetjes slijm vloeien. Volgens mij is dat dus restantje van mijn lief. Vind het ook wel gek idee dat er  nog zoveel achterblijft. voelt bijna als "dat is zonde van  al die zwemmers", maar zal er wel bijhoren.  
ps heb  het vandaag dus ook weer: gister geklust
hoop dat dit je vraag beantwoord
xxx Annette  

Terug
Bovenaan