De hele dag heeft mijn maag honger, maar ik heb zelf geen trek..?!

Herkent iemand dit? Mijn maag knort echt de hele dag en dan wil ik wat gaan eten, maar overal waar ik aan denk dara heb ik dan geen trek in. Dan neem ik 1 hap en dan hoef ik het gewoon echt niet meer. Herkenbaar?
 
Ja niks aan... je smaak is totaal niet wat het was en je hebt honger maar het smaakt je niks... toch proberen te blijven eten... kleine beetjes.. dat helpt tegen het weeë gevoel..
 
Ik heb dat ook en bij de vorige zwangerschappen ook.
De hele zwangerschap.
Was beide keren ook bijna niets aangekomen en de koeken gingen allemaal over de datum ;-), haha!

Kleine beetjes eten!!!!!
Succes!
 
Heel herkenbaar.
Ik heb het bij de vorige 2 zwangerschappen ook gehad en ook nu weer. Er zijn dagen dat ik bijna geen hap door mijn keel krijg..... Ik houd in mijn achterhoofd dat mijn andere 2 kinderen ook gezond ter wereld zijn gekomen. Het kindje in je buik pakt alle voedingsstoffen die je wel binnen krijgt!

Groetjes Danielle
 
Hoi Bali,

Hier ook hoor... Vooral warm eten lukt me niet. Had dit bij mijn vorige zs ook al. Heb toen wel de hele zs door gravitamon geslikt. Dat zijn multivitamine voor zwangere. Dit doe ik nu ook weer... Het is misschien geen oplossing maar voor mijn gevoel krijg ik dan toch alles binnen wat ik nodig heb.

groetjes Miranda
 
Ja hoor, ook hier is het zeer herkenbaar! Had ik net 2 heerlijke frikandellen speciaal opgehaald, nam ik 1 hap en weg was de trek! Zo vervelend! En dat terwijl ik wel zin had in eten. Dit moest ik ook, anders werd ik misselijk. Toch proberen te eten, gewoon van alles wat. Eet waar je zin aan hebt, en dan kleine beetjes. Het gaat weer over!!!
 
Terug
Bovenaan