de hele dag zeuren en huilen ik word er gek van

vorige week was mijn dochtertje ziek, flink verkouden en hoesten, maar nu is ze weer aan de betere hand.
Ze is in oktober 2 geworden.
Nu is ze de hele dag door erg shagerijnig en huilt en zeurt de hele   dag door.
Ik word er echt helemaal gek van.
Ik probeer het vandaag gewoon te negeren maar het helpt nog niet. Ik heb haar nu ook al een paar keer in de gang gezet, onder het motto van huilen doe je maar op de gang en als je klaar ben kom je maar weer.
Het gaat dus gewoon door en het wordt er niet bepaald gezelliger van.
Zelfs als ik gezellig met haar een puzzeltje maak of een boekje lees, begint ze vaak al weer te zeuren.
Heeft er iemand tips want anders ren ik nog een keer gillend weg (doe ik waarschijnlijk niet echt maar toch)
HELP
 
Hoii,

Vervelend he, onze zoon heeft dit ook altijd als-tie niet helemaal fit is. Dus misschien is jouw kindje nog niet helemaal weer de oude? Misschien nog keelpijn, of oorpijn, of hoofdpijn, of gewoon lamlendig? Misschien kan ze aangeven of ze ergens pijn heeft?

Groetjes,
Line
 
hoi,

mijn zoontje had het ook en toen bleek hij oor ontsteking te hebben wat wel vaak voorkom bij kinderen zei de dokter
mischien kan je even kijken of haar oren wat vaker vuil zijn
het ging zo over ze komen er van zelf overheen maar mischien doet het haar wel pijn

groetjes
 
ik begrijp het helemaal mijn zoontje van 8 maanden heeft al drie keer oor ontsteking gehad en ik werd er helemaal gek van dat schreeuwen als hij zon pijn scheut kreeg toen heeft hij een antibiotica kuur gekregen en toen ging het weer er was ook helemaal niks met hem aan te vangen om gek van te worden de hele dag dat gekrijs maar eigenlijk logisch als hij oor [pijn heeft let maar eens op of hij toch niet wat onder de leden heeft succes ermee en rustig blijven helpt vaak het beste is soms super moeilijk als mama zijnde
 
Terug
Bovenaan