De hele nacht in de weer!!!!!!!!!

Hallo allemaal,

ik heb een zoontje Sem van 7 maanden. En de laatste dagen, 2 weken ongeveer, is hij snachts zo in de weer met piepen en zo, maar niet echt huilen, dat ik nu echt zo vermoeid ben, dat ik me geen raad meer weet. Ook draait hij op zijn buik en kan dan niet meer terug, ook omdat hij in een slaapzakje slaapt.
Wij zijn nu aan het denken wat het kan zijn. Ik zie een wit puntje bij zijn ondertandjes, maar die wil niet doorkomen. Dus zal het misschien een tandje zijn. Overdags is het een vrolijk en actief mannetje, maar snachts....................

Wie herkent dit en heeft er misschien tips voor ons.

Groetjes Yolanda
 
het zou inderdaad door de doorbrekende tandjes kunnen komen. Wij hebben Dentinox op de plekjes gedaan en dat verdoofd zodat ons knulletje lekker kon slapen. Dentinox is verkrijgbaar bij Kruitvat maar wellicht ook bij andere drogist. Anders even de apotheek om advies vragen.

groetjes Ida
 
Jeetje, al zolang elke nacht in de weer? Dat lijkt me inderdaad erg vermoeiend.
Maar, als dit al twee weken speelt, dan is het toch iets anders dan tandjes...Ik denk dat hij jullie "uitprobeert", hij heeft er dan ook echt de leeftijd voor!
Wij hebben beiden kinderen na een paar nachten heen en weer lopen, een paar nachten laten huilen.Dan is het vaak binnen een paar dagen over! Echt Waar!
 
Terug
Bovenaan