De hele nacht in de weer!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik heb een zoontje Sem van 7 maanden. En de laatste dagen, 2 weken ongeveer, is hij snachts zo in de weer met piepen en zo, maar niet echt huilen, dat ik nu echt zo vermoeid ben, dat ik me geen raad meer weet. Ook draait hij op zijn buik en kan dan niet meer terug, ook omdat hij in een slaapzakje slaapt.
Wij zijn nu aan het denken wat het kan zijn. Ik zie een wit puntje bij zijn ondertandjes, maar die wil niet doorkomen. Dus zal het misschien een tandje zijn. Overdags is het een vrolijk en actief mannetje, maar snachts....................

Wie herkent dit en heeft er misschien tips voor ons.

Groetjes Yolanda

hoi hoi

maak je geen zorgen gaat vanzelf weer over.

djess kreeg vlede maand haar eerste tandje goh wat heb ik wakker gelegen zeg... maar voordat ze naar bedging deed ik van die druppeltjes op haar doorkomend tandje en ze kreeg een speen die ze normaar niet krijg maar daar kon ze dan en beetje op kauwen dat hielp vrij goed

en nu haar tandje eenmaal door is is ze om 8 uur gaan slapen en ze is net 10 min wakker.  en dat heeft ze nog nooit gedaan

suc6 ermee groetjes jessica mv van djesslyn 11-06

Hoi!

Birgit is nu 8,5 mnd (heeft nog nooit doorgeslapen) en rond de 7 mnd was het hier echt drama! om de 1,5 u werd ze wakker. Ik heb er ook aardig wat topics aan gewijd, en toen reageerde er heel wat moeders met dezelfde problemen, ik begreep dat dat een periode is, tussen de 7 en 9 mnd hebben die ukkies er erg last van. Ze hebben zoveel te verwerken van de dag en daar slapen ze erg onrustig van. Anders moet je eens zoeken op zware nachten.. zo noemde ik die topics. Voor mij was het al een opluchting dat andere kindjes het ook hadden. Het heeft overigens een paar weken geduurd hoor, tis nog steeds niet top hier, maar dat is t nog nooit geweest. (ze gaat nu naar de 8,5 mnd sprong... :S )
En het kan idd ook dat er tandjes komen, alles komt vaak tegelijk bij die ukkies! Groot worden is ook niet niks...

Succes! Groetjes Evelien

Terug
Bovenaan