de hele ochtend mn kindje niet gevoeld.....

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 37 weken en 3 dagen zwanger en heb sinds ik wakker werd mijn kindje nog niet voelen bewegen. Ik heb zelfs al tegen mijn buik zitten duwen en   mijn man met zn zware stem tegen buik laten praten, maar niets helpt.
Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?
Over 2 uur heb ik een afspraak met de dokter.
Je denkt toch van: het zal wel goed zijn maar het is toch wel spannend hoor!

gr, Karin

Hoi Karin,

beweegt je kindje meestal overdag?? Mijn dochter bewoog meestal 's avonds als ik na een lange dag rustig ging zitten. Nu ben ik zwanger van de 2e en voel ik de baby ook de hele dag, maar soms voel ik het ook niet en dan slaapt het waarschijnlijk. Wel fijn voor je dat je straks even langs de dokter kan.

Laat je even weten als je bent geweest?? Of wie weet heb je het voor die tijd alwel weer gevoeld.

Succes Odette(25+5)

hoi hoi.
ik voel soms mijn kindje ook een tijd lang achter elkaar niet, soms idd ook een hele ochtend of middag of in de nacht. dan ligt het heel stil op 1 plek.\
ik hoop voor je dat er niets aan de hand is, laat het even weten nog.
groetjes.

Hoi!

Gelukkig niets aan de hand!
Vanmiddag naar de  huisarts geweest. Hij hoorde wel het hartje maar hij stuurde ons toch meteen door naar het ziekenhuis. Ik heb normaal een drukke baby en nu had ik tot 13.00 uur nog niets gevoeld wat ik ook deed en de huisarts wilde toch geen risico nemen.
In het ziekenhuis hebben ze een ctg gemaakt en moest ik een half uur lang met een band om mijn buik liggen en werden de harttonen bijgehouden.
Gelukkig was alles goed maar het was toch erg spannend! Ik dacht al dat ik met Kerst te druk was geweest omdat ik haast drie dagen in de keuken heb gestaan en veel visite gehad heb.
Ik heb nu wel zo iets dat ons kleintje nu wel komen mag, want ik wil toch wel heel graag ons kindje in mijn armen hebben! Maar ja, het is mijn eerste en meestal komen die toch later.

groetjes, Karin

pff wat een opluchting voor jullie zeg. gelukkig gaat t allemaal goed.
je kan maar beter 100 keer voor niets komen dan 1 keer te laat. dus goed dat je gegaan bent.
ik hoop voor je dat hij/zij snel gaat komen nu. veel plezier verder met de zwangerschap enne zet m op met de bevalling.

Hey Karin,

Gelukkig is alles goed!!

En trouwens het hoeft niet perse te zijn dan je 1e kindje later komt, onze zoon is   2 dagen voor de uitgerekende datum geboren en zo ken ik nog een paar meiden die netjes op tijd bevallen zijn, dus positief blijven denken.

Geniet van je kleintje straks, veel succes met de bevalling en zorg ervoor dat je goed uitgerust bent want het is hard werken!

Liefs, Ilona mv Bram (14-03-'05)

Terug
Bovenaan