de hik?

ik weet niet of meer vrouwen dit ervaren.soms voel ik een schokje in mn buik dat wel zeker soms 10 min blijft aahouden,steeds hetzelfde gevoel.
dit zou de hik kunnen zijn heb ik gehoord.heb ik ook aan mijn verloskundige gevraagd.deze zei dat dat idd de hik kon zijn.maar soms heeft ons kindje dit wel elke dag 1 keer.is wel vaak?herkend dit iemand?

groetjes peggy

 
Hoi
Voor zover ik gelezen heb is het heel normaal als het een keer per dag gebeurt, dan is je kindje goed aan het oefenen voor het ademen en eten enzo.
Ik voel het zelf niet zo heel vaak maar heb op de echo twee weken geleden gezien dat de beeb aan het oefenen is dat was ook wel heel appart.
Groetjes Tina(38+3)
 
hoi tinussie!

bedankt voor je reactie.
ok zie dat je ook in de 38 ste week zit.zelf ben ik ook 38weken en 6 dagen zwanger.begint nu wel spannend te worden vind je ook niet?
kan elk moment gebeuren!de bevalling!!
is dit jullie eerste kindje?
bij ons wel dus alles nieuw en des te spannender denk ik.

groetjes
 
Ons kindje heeft ook regelmatig de hik. Ik voel dan steeds op dezelfde plek in mijn buik een schokje. Na 5 tot 10 minuten gaat ons kindje heel erg bewegen en daarna is het meestal weer over.

groetjes,
Simone

(31 wkn & 4 dgn)
 
Ook die van ons gaat af en toe hikkend door zijn kleine leventje. Meestal zo'n 1 tot 2 keer per dag, maar hij slaat ook wel eens een dag over.
groetjes
greet (38+2)
 
Hoi,

Mijn kleine baby'tje heeft ook bijna elke dag wel de hik. Ze zeggen dat dat een goed teken is, omdat je baby dan een gulzige drinker is en na de bevalling goed zal drinken.
We zullen zien.
Veel succes nog met jullie verdere 'hikkende' zwangerschap.

groetjes kirsten
31w1d
 
Hoi,

Het grappige is dat ik een poosje geleden een zelfde oproep had geplaatst. Ik ben (nu 38 weken) zwanger van de derde en voel(de) ook steeds die regelmatige schokjes. Bij de oudste twee heb ik dit nooit gevoeld!! Ik kreeg toen veel reacties en dat het inderdaad de hik moest zijn. Grappig gevoel overigens...

De kleine heeft hier zeker 1 a 2 keer per dag de hik, ik vind alleen dat de hikjes zo snel achter elkaar komen. Maar inderdaad, na een minuut of 10 is het weer over!

Groetjes, Hille
 
Terug
Bovenaan