De Hik

hallo meiden,

hebben jullie ook dat gevoel dat de baby in je buik de hik heeft??? ik heb dat nu zon 2 dagen al heel stevig niet heel de dag natuurlijk maar soms komt het ineens opzetten het is dan heel duidelijk aan mn buik te zien en te voelen hele korte snelle schokjes achter elkaar ja gewoon zon hik gevoel dus.Nu vind mn huspuppy het een eng gedoe en geloofd ook niet als ik hem zeg dat dat normaal is.Hij denkt ook als ik in de lach schiet als de baby de hik heeft dat ik hem uitlach whahahhaha sorry is ook wel een beetje zo want je zou zn giegel moeten zien als ie zo bezorgd naar mn buik kijkt echt   net of hij bang is dat het er elk moment uit kan komen
Nu leest hij altijd (bijna) met me mee als ik op het forum ben en misschien geloofd ie het wel als hij meerdere ziet met zon hikbaby whhahah

groetjes Corina 31wkn+1dg

Hoi hoi,

Tijdens mijn 20-weken echo had mijn baby ook eventjes de hik,ik kon het niet voelen,maar ben niet zover als jij vandaar.
Dus als manlief meekijkt het kan geen kwaad hoor,echt niet.
Mijn vriend heeft ook van die kolders,die denkt dat ik echt werkelijk bijna niks meer mag.
Ren(lees hobbel)ik naar de tram,echt zo'n kort stukje en niet eens hard,rent hij met mee zegt hij kan het geen kwaad?rennenIk lachen zeg tegen hem mischien als je het de hele dag doet maar die 3 seconden niet hoor
En zo kan ik nog wel even door gaan,maar ze bedoelen het goed en ik vind het wel schattig.

groetjes Merel

heel herkenbaar ja merel, whahahaha en bij elke aanraking die ik onverwachts naar mn buik doe vragen of ik geen buikpijn heb.....ach tis allemaal lief en aandoenelijk om te zien al gaat het soms erg ver ;-)
soms zeg ik hem wel eens ik denk dat ik jou bij moet staan als ik aan het bevallen ben ipv jij mij heerlijk hoe bezorgt hij kan zijn leuk om te horen dat er meerdere mannen zijn die dat hebben

succes en groetjes

Hallo,

Hier even een geruststellend berichtje. Die van ons heeft minimaal drie keer per dag de hik en het duurt best lang. Dit kan geen kwaad, maar je kindje heeft dan gewoon te gulzig van het vruchtwater gedronken.

Bij ons is het al standaard dat hij na het eten de hik krijgt. Zal wel toeval zijn....

groetjes Danique
38w1d

Terug
Bovenaan