de hik

A

Anoniem

Guest
hallo

even een gekke  vraag  maar ik weet dat de kleine de hik kan hebben maar nou voel ik het wel 3 a 4 keer elke dag is dat normaal zoveel.

liefs tara 35 wkn en 3 dagen

Hai Tara, ja volgens mij wel. Ik voel het ook meerdere keren per dag. Om precies te zijn ook nu, haha. Ik heb ergens gelezen dat het vooral richting laatste weken heel normaal is. En als je onzeker bent, goede vraag voor de VK :)
Ik vind het trouwens wel grappig dat gebons in je buik.

gr.
Lucienne (37 weken)

He tara en lucienne,

Ook mijn babes heeft vaak last van de hik.
Was laatst bij de vk en heb even gevraagd of het kwaad kon... En nee hoor tis niet erg.. De kleine krijgt de hik omdat ze te snel van het vruchtwater drinkt.. Beetje gulzigheid dus... Dat is alles!!

Ik vind het ook een apart gevoel hoor dat regelmatige getik... Echt bizar dat het allemaal kan van binnen!

Succes met de zwangerschap en geniet er van!!

Gr Lot
32 wk en 2 dagen

hallo meiden,

dat hikken is normaal hoor,
en straks als de baby geboren is erg leuk om te zien als ze dan de hik hebben!!!! dan zie je het ipv voelen!!!!

groetjes missC

Ik heb ook gehoord dat het op een gegeven moment gewoon veel voorkomt. Ik ben wel ff heel benieuwd wat jij voelt en hoeveel weken je bent.
Hoe herken je in godsnaam de hik van je kind??

gr.Ing

hoi inge

de hik herken je wel duidelijk je voelt achter elkaar een soort gebonk in je buik en als je wat verder bent dan gaat je buik op en neer dan zie je het ook gewoon.is wel grappig   ik ben nu 35 wkn en 3 dagen

liefs tara

Hoi,
Laatst was ik voor de normale controle bij de vk, en ze ging weer naar het hartje luisteren.[ toen 22 weken ]
En ..wat hoorde we nog meer..
De hik..
Erg grappig en leuk om te horen..De hik herken je wel hoor, het is een soort schokje wat met een bepaald ritme op de zelfde plek steeds terugkomt..Kan volgens mij geen kwaad.
Groet R

Ik ben nu 31 weken zwanger en de kleine heeft echt elke dag wel een paar keer de hik.
En dan ook best lang hoor!! Had het bij de eerste ook....
Je kan nu idd je buik  bij iedere hik zien bewegen! Wel grappig...

Terug
Bovenaan