de hik

Hoi Meiden,

woensdagochtend heb ik voor het eerst meegemaakt dat de kleine de hik had!
Wat een ongelooflijk grappig gevoel! Ik lag nog op bed en lag een beetje met de kleine te spelen, hand verplaatsen op mijn buik en dan volgen de schopjes mijn hand.
Op een gegeven moment stopten de schopjes en voelde ik een heel regelmatig schokje door mijn hele onderbuik. Dit hield één of twee minuutjes aan en toen stopte het weer en kreeg ik een mega-schop!
Vond het gewoon een heel bijzondere ervaring die ik toch even met jullie wilde delen!

groetjes
Sas (28wkn)

Leuk is dat he, als ze de hik hebben. Ik weet nog wel dat mijn dochter op het einde zo sterk de hik had, dat ik er ook de hik van kreeg hihihi. Ze stak mij aan, en dan gingen we samen te keer........

Hoi,

Ik heb een kindje die bijna elke dag wel de hik heeft, zo weet ik zelfs op rustige dagen dat hij er nog is.
Nu hoorde ik van de kinderarts(was daar met mijn oudste) dat als de kindjes veel de hik hebben in de buik, ze vaak meer aanleg voor allergie hebben. Ben benieuwd ,want de eerste deed het ook en is volgens mij nergens allergies voor, dus geen zorgen.
Ze drinken dan heel gulzig van het vruchtwater en je moet dan opletten, je hebt kans dat hij/zij straks ook snel de flesjes of van de borst drinkt en dan ook de hi krijgt.
Mijn zoon dronk in de eerste week zijn flesjes al met 5 min leeg i.p.v de bekende 15 tot 20 minuten.;-))
Mijn oudste vind het ook heel leuk om aan mijn buik te voelen als de baby de hik heeft.
Lekker van genieten hoor.

Evelien mv Dylan en 37+4 zwanger  

Terug
Bovenaan