de hik

Hallo dames,

Maarten heeft een aantal keer per dag de hik. Had hij in mijn buik ook al. Heeft iemand tips om de hik op te laten houden? Soms houdt het zo lang aan dat hij van frustratie gaat huilen. Zoo zielig! Ik heb al geprobeerd om hem dan aan te leggen (te voeden), dat helpt soms maar lang niet altijd...

groetjes Pauline

Jildau heeft dat ook wel een aantal keren per dag. Bij haar helpt het
vaak wel als ik haar nog een keer aanleg ( ik geef   ook
borstvoeding). Een ander "trucje" zou ik ook niet weten dus ik ben ook
benieuwd naar tips...

Groetjes, Misisk

De speen erin!!!

Omdat ze dan gaan zuigen krijgen ze weer een enigzins gecontroleerde ademhaling waardoor de hik weg gaat.. Die van mij hikt ook wat af namelijk haha..

Esmé

Dat zou een idee zijn als hij een speen wilde hebben. Maar ik heb al verschillende spenen geprobeerd.... Hij spuugt ze net zo hard weer uit.... helaas is dat dus ook geen oplossing. Maar bedankt voor het meedenken.
:D

groetjes Pauline

zielig he!!
demy heeft et ook vaak , ze schrikt er soms zelf van haha en begint door de hik ook meestal te huilen , wat idd bij mij ook meestal werkt is haar voeden !! meer tips heb ik ook niet !!

kus mariska

Lotte die heeft ook vaak de hik ik probeer inderdaad dan nog wat eten te geven of de speen, ik heb haar ook wel eens gewoon op mijn buik/borst gelegd en daar wordt ze ook rustig van, bij haar is in ieder geval een paar keer de hik mee opgehouden.

Terug
Bovenaan