de hik

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

heb begrepen dat je het kunt voelen als je kindje de hik heeft. VOlgens mij voel ik het ook maar is het normaal dat hij elke dag de hik heeft?? het zijn net hele kleine schopjes maar dan heel ritmisch. Ik voel het ook heel erg laag... (lijkt wel in het geboortekanaal)
wie heeft dit ook??

Dat heb ik ook meid. En ook bijna elke dag. Dat is wel volkomen normaal hoor. Je kindje is aan het oefenen met ademhalen door de vruchtwater in te ademen en daar krijgt ie gewoon de hik van... niets aan de hand.
waarschijnlijk ligt je kleine ook lekker al met het hoofdje naar beneden en daarom voel je het (net als ik) zo laag...

gr,
KC

Klopt,ik voel ook dat de baby regelmatig de hik heeft,en voel dit ook helemaal onderaan.
Woensdag bij de verloskundige geweest,en zij bevestigde het inderdaad,dat de baby nu lekker met haar koppie beneden ligt!!

Liefs,Ingrid

Hier ook iemand met een klein hikkertje in de buik!! Ik voel het de ene keer aan de rechterkant en dan weer aan de linkerkant. komt omdat ze al met haar hoofdje diep ligt maar wel met haar ruggetje, kontje en beentjes  heen en weer kan bewegen.
ik voel het ook regelmatig en ik vind het een  prachtig gevoel, maar dat vind ik al het gevoel wat ze me geeft!!!!

Liefs, Mar

Hier nog een hikker, en vaak ook wel iedere dag ! Nou heb ik zelf ook vaak de hik, dus zal wel aan de genen liggen...

Ben alleen wel benieuwd, want tot nu toe lag mijn kleintje bij iedere echo en controle in stuit, maar ook ik voel het vrij laag, zou het dan toch gedraaid zijn... hoop het.... woensdag controle, dus dan weet ik het !

Ik heb ook een hikker in mijn buik zitten.
De laatste 2 wkn ongeveer heeft het iedere dag 1 á 2x de hik.
Ik vind het een ontzettend grappig gevoel en het is ook leuk om nu weten waar het op dat moment mee bezig is.
En het geeft natuurlijk weer een stukje bevestiging dat "alles het nog doet" daar binnen.

Kruimel

Hallo iedereen!!

Het is zoo grappig!
Ik wou jullie net dezelfde vraag stellen en nu staat ie er al!
Ik heb ook steeds een tikje en wel 2x bewust op de dag dat ik het voel.
Echt een grappig gevoel! Helemaal als je weet dat je kindje de hik heeft!
Zo lief!!! Maar nu nog even een vraag: hoe lang duurt zo'n hik bij jullie?
Ik voel soms wel 20x een tikje,....normaal?

Groetjes mama natas

Hier ook een hikker in de buik! Voel het vaak ook meerdere keren per dag. En ook bij mij kan het soms best lang aanhouden, dus ik denk dat dat vrij normaal is.

Groetjes Rinske

Terug
Bovenaan