De hik

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

de laatste dagen is mn kleine echt ontzettend druk: het lijkt af en toe wel of er een aardverschuiving aan de gang is (ik denk dat hij/zij zich dan lekker omdraait, echt grappig).

Maar de laatste week is me ook een "nieuwe" beweging opgevallen: een soort ritmisch geschok, ik denk dat ie dan de hik heeft....  

Ik vind het echt geweldig om te merken hoe alles steeds weer verandert in je buik!
Nog zo'n verandering is dat ik in het begin vooral harde trappen onderin mn buik kreeg en nu sinds een paar dagen juist bovenin, terwijl ik onderin meer een soort gekriebel of kleine stompjes voel (zou ie dan nu al  'netjes' met zn hoofdje beneden liggen?)

Wat gebeurt er bij jullie in de buik? Zijn daar ook van die 'grote' veranderingen aan de gang? Zouden jullie soms ook niet willen dat je ff naar binnen kon kijken om te zien waar die kleine nu weer mee bezig is??

Wat is het toch een groot wonder om zwanger te zijn!!!
Liefs Nika en "Hikkertje"  

Hoi,

Ja, leuk is dat om te voelen dat je kindje zo druk bezig is.
Mijn kindje is ook zo'n woelwater en inderdaad af en toe ook fiks aan het hikken.
Ik kom net van de VK vandaan en op dit moment ligt ze met d'r hoofdje naar beneden.
Het zou mooi wezen als dit zo zou blijven maar aangezien het zo'n druktemakertje is verwacht ik dat ze nog lekker gebruik gaat maken van de ruimte die ze nu nog heeft.

Mams79

whhahah ja lachen he

ik voel overal wat een beetje stootjes daar en dan weer gefrimel daar en tja overal wat
valt wel op dat het om dezelfde tijd is zeg maar, ook als hij gaat draaien dan voel ik dat ik voel hem ook steeds hoger dus een stuk boven me navel uitkomen ja ja nog even he want dan hebben ze de ruimte niet meer dan kunnen ze alleen nog stil liggen wachten tot ze eruit kunnen hahah

veel liefs cora

Terug
Bovenaan