de hik

Hallo dames,

even een vraagje :
hebben jullie er ook zo'n last van dat de kleine de hik heeft ???   Eerst had hij het een enkele keer, nu is het bijna elke dag.
Behalve dat het voor mij vervelend is vind ik het ook een beetje zielig voor de baby.
Weet iemand of je de kleine ervan af kan helpen ?????

Groetjes jeanine

Hoi Jaenine,

Hier inderdaad ook een baby die heel regelmatig de hik heeft. Ik heb geen tips hoe de kleine er vanaf te helpen. Er is ook al een topic over dit onderwerp "
baby de hik" misschien kun je daar ook eens kijken

Groetjes Anja

Ja hoor, hier zelfs wel meerdere keren op een dag. Ach, je moet maar zo denken, het is maar de hik.  
Ik merk dat onze vent wel wat opstandig wordt als het wat langer duurt of hij het al eerder op de dag heeft gehad, maar wat doe je er aan.

Groetjes, Marisa

Ja de mijne heeft het ook, al sinds een paar maandjes. Vooral als ik iets zoets heb gegeten, denk ik. Volgens de VK kan het geen kwaad en zal de kleine straks In "real life" ook zo lekker gulzig zijn in het begin.
Je moet het maar zien dat het toch wel goed is voor de kleine, betekent dat het slikken goed gaat en alles volop in ontwikkeling is.

Hallo meiden,

bedankt voor jullie reacties.
Ik weet dat het allemaal heel normaal is en dat ik me niet druk moet maken. EDn in het begin deed ik dat ook niet. Totdat ik de pasgeboren baby van mijn vriendin zag met de hik. Zijn hele lijfje kromp in elkaar tijdens de hik. Het zag er heel naar en pijnlijk uit voor dat kleine mannetje.
Daarom vind ik het een beetje zielig dan mijn baby de hele tijd de hik heeft. Ik zie steeds de baby van mijn vriendin voor me. En ik wil niet dan mijn kleintje zich ongemakkelijk voel of pijn heeft.

Ik zal er wel gewoon aan moeten wennen of zo.

Toch bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Jeanine

Terug
Bovenaan