De hik

Even een vraagje.
Ons kindje lag afgelopen maandag tijdens de controle in stuit. Maandag avond was hij heel erg bewegelijk. Koert en ik hebben echt met open mond naar mijn buik zitten kijken. Nu heeft hij vanaf dat moment iedere keer de hik en dat voel ik onderin mijn buik. Zou het dan zo zijn dat hij nu eindelijk goed ligt met het hoofdje naar beneden?

Liefs Petra

hm.. is te hopen. Bij mij ligt de kleine met zijn hoofdje naar beneden en ik voel de hik idd onderin..Zou kunnen dus! Wat is er bij de controle afgesproken? Ben benieuwd of ie idd gedraaid is.
x Taraneh

Het zou goed kunnen, de kleine van mij was ook een dag super druk en toen ging het in een stuit liggen, 2 dgn later weer super druk, niet normaal meer hoe mijn buik tekeer ging en toen was het gedraaid

Mijne ligt beneden ingedaald en ik voel de hik onder in mn buik in mn zij ter hoogte van mn heup en in mn anus dus kan goed zijn dat hij goed ligt ja... hoop t voor je!

Groetjes Joyce

super bedankt voor jullie reacties.
Het voelt haast als een opluchting.
Ik hoop echt dat hij goed ligt.
Ik ben nu 4x op de normale manier bevallen en dan is een keizesnede ineens iets onbekents.

Liefs Petra

Die van ons ligt ook keurig koppie naar beneden. En ik voel het vooral zeg maar uhm onderin. Dus op zich goed teken.
En helemaal als je buik als een gek heen en weer ging.

Terug
Bovenaan