De Hik....

Van de week lag ik in bed en voelde ik elke keer met een vrij "snel" ritme een soort schokjes van onze kleine man............hihi wat bleek ons manneke had de hik!
Was echt heel grappig om mee te maken.....met floortje heb ik het nooit gehad/gemerkt.
Hebben jullie wurmen de hik al gehad??

Liefs Louise

Hey,
Mijn jongste had dat heel erg, hier krijgen we met elke controle vanaf ong 30wk een buikband en dan meten ze weeenactiviteit en de hartslag van de baby, daar zag ik dus heel goed hoe hij de hik had, zo schattig, na de geboorte bleef dat ook nog een hele tijd zo!
Nu nog niet gevoeld, maar ze is zo ontzettend actief dat het moeilijk is er onderscheid in te maken denk ik!
Liefs

ook mijn dochter heeft dat heel erg gehad. wel zo'n 4x op een dag. schattig is dat joh. bij deze nog niet gevoeld, maar dat komt misschien nog wel.
geniet ervan

Mijn zoontje was heeeeeeeeel rustig in mijn buik, mijn dochtertje was al actiever en had soms de hik. En dit knulletje in mijn buik overtreft alles, lijkt wel of hij heel de dag tekeer gaat, je ziet ook mijn hele buik bewegen als hij weer aan het kickboksen is, de hik kan ik bij deze kleine dus niet echt onderscheiden van de andere bewegingen!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan