De hik!!

De titel zegt t al! Mijn kleine man heeft elke x na zijn flesje de hik!! We laten hem gelijk boeren na zijn fles, de ene x lukt t wel en soms ook niet! Maar elke x heeft hij toch de hik en vind het zo zielig! Weet iemand hoe dit kan of hoe we het kunnen voorkomen? Hij had in de buik ook vaak de hik.

Liefs tamjo

hey tamjo,

de eerste weken had noa ook altijd de hik na de fles, maar dat is nu al een stuk minder.
Ze had trouwens in mijn buik ook al regelmatig de hik.
Volgens mij is het verder niet erg hoor...

Noa is nu 7 weken.

liefs

Hoi Tamara,

Heeeeel herkenbaar. Tim heeft dat ook. En inderdaad, hij had in mijn buik ook al heel erg vaak de hik. Nou drinkt hij behoorlijk gulzig vaak en ik merk dat hij dan sneller de hik heeft. Als hij wat rustiger drinkt, dan heeft hij er minder last van. Wellicht herkenbaar voor je?

Gr Ingrid

Misschien een fles met een groter gaatje in de speen? Weet het ook niet hoor, lijkt me dat ie dan wat makkelijker drinkt. Bij de kleine gaatjes moeten ze zo verschrikkelijk gulzig drinken! Wel uitkijken dat ie zich dan niet gaat verslikken natuurlijk...... aan de andere kant, het is vervelend die hik, maar idd in je buik hebben ze het ook regelmatig..... Ze zeggen dat ze daar van groeien ;-)

Liefz Esz

Hij drinkt eigenlijk gewoon goed! Niet te snel en niet te langzaam! Nou maandag komen ze van t consultatiebureau en dan zal ik het ook eens aan hun vragen!! Bedankt iig voor jullie reacties.

Gr. Tamara

hee!
heel herkenbaar!
alicia heeft ook echt na elke fles de hik.
en vaak zelfs ook nog voor de volgende fles.
lekker dubbelop!
het duurt zo lang dat het haar pijn doet en gaat ze weer huilen.
het cb weet er niets op maar vaak komt dit omdat de longen nog niet helemaal rijp zijn.
wij gebruiken een 1 2 3 fles en op welk nummer we ook geven ze heeft elke keer de hik.
de hik kan ook betekenen dat de longen groeien en dan komen er kleine openingen in de longblaasjes te zitten. en dat moet dan natuurlijk ook weer dichtgroeien

Terug
Bovenaan