De hik!

Mijn meisje hikt sinds een aantal dagen een paar keer per dag zo'n kwartier lang. Erg grappig om te voelen :)) dan voel ik haar op een gegeven moment schoppen en duwen en is de hik over hahahah ze krijgt er genoeg van geloof ik.. Zou haar erbij willen helpen, vind het schattig maar ook wel een beetje zielig :)) dus lig ik op mijn linkerzij of ik loop door de kamer, maar het helpt niet.. Ben benieuwd of ze na de geboorte ook zo herkenbaar zal hikken :))

haha ,heel herkenbaar mijn meisje hikt ook al 2 weken een paar keer per dag ,vind het ook wel zielig ,maarja valt niks aan te doen mijn oudste zoon had ook en toen ik bevallen was hikte hij ook veel heeft wel 3 maand geduurt voordat het minder werd.

Ik heb het van de week voor het eerst gevoelt. Hij begon ook erbij te schoppen. Toen ik mijn hand op mijn buik legde om te kijken of ik het van de buitenkant voelde kwam hij naar mij toe. Toen voelde ik de hik helemaal duidelijk. Echt grappig

Ik snapte al niet waar die kleine stompjes vandaan moesten komen. Want mijn kleine topper kan al veel harder schoppen. Nu ben ik dr dus achter dat het hikjes zijn. Hahah geweldig zeg!

Liefss

Haha leuk he, onze zoon heeft ook af en toe de hik! Zelfs toen ik bij de VK op de bank lag en ze het hartje ging luisteren kwam er iedere keer een "storing", de hik dus! Mijn buik gaat dan helemaal op en neer.

M'n buik gaat niet heel erg op en neer, behalve op de plek waar zijn schoudertjes liggen (links onderin). Daar is het ook het meeste te voelen en soms ook wel heel vervelend als ik zit en m'n buik dan op m'n been hangt. Dan voel ik het tot in m'n bovenbeen doorhikken haha. Hij krijgt wel steeds vaker de hik merk ik.

Terug
Bovenaan