de hik

ons kindje heeft al 1 week lang elke avond de hik zo grappig haha,savonds in bed voel ik dat heel goed..wat een kleine schrokkerd snel drinken aan het vruchtwater..nog iemand wat dit heeft?
 
Onze kleine heeft meerdere keren op een dag de hik. Soms vind ik het leuk, maar als ik dan bijna in slaap ben gevallen en ze krijgt dan de hik, had dat voor mij effe niet gehoeven....
 
Hay hay,

Een soort wekker in je buik..........hier niet heel vaak maar wel regelmatig.........voel het ook meestal in bed.............lief hé?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jessica
 
Ik heb dit ook, die kleine ukkepuk !! ik herkende dit eerst niet, het leek alsof je vanaf de buitenkant van je buik het hartje kon voelen, ahahha maar dat is dus dan de hik!! zoo leuk:) xx
 
Hier heeft de kleine ook regelmatig de hik. 1x per dag gebeurt het toch wel. Grappig gevoel, alleen als het heel lang duurt, vind ik het soms ook wel vervelend worden.
 
Hoi,
Onze baby heeft ook regelmatig de hik. Eerlijk gezegd vind ik het behoorlijk irritant...Net zoals je een spastisch spiertrekking bij je ook hebt ofzo. Heel mijn buik de hele tijd op en neer. Pff en heb al regelmatig een zere buik van al het schoppen en bewegen. Gelukkig zijn er ook mama's die al dat bewegen wel fijn vinden haha, maar ik zal blij zijn als de baby eruit is en hij/zij lekker buiten mijn buik gaat hikken en bewegen.
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan