De hik

Hebben jullie ook al eens gevoeld dat je baby de hik heeft.
Wat een grappig gevoel is dat zeg.
Doordat ons meisje die schisis heeft neemt ze elke keer teveel vruchtwater en dan krijgt ze de hik is echt wel 5x per dag ofzo echt heel veel zo grappig wat je allemaal voelt door die kleine.
Die van mij is verder heel rustig ligt al 3 weken hetzelfde gelukkig ligt ze hoe ze moet liggen en als ze beweegt dan is het best goed ook heel mijn borstbeen en ribben zijn beurs haha.

Vindt die hormonen ook zo raar heb ik ineens over heel mijn buik haartjes zitten nooit gehad en ook echt overal moedervlekken gekregen.
Gelukkig zeggen andere mensen dat ik er goed uitzie en mijn mooie buikje ook ondanks dat ie klein is haha.
Jullie nog rare dingen door de hormonen?
 
Hoii! grappig is dat he! mijn mannetje heeft het ook regelmatig.... in het begin leek het wel mijn eigen hartslag haha. maar het was toch echt de hik :p had ik volgens mijn moeder ook vroeger...
Mijn mannetje ligt ook al een paar weken helemaal ingedaald... vanmorgen groeiecho gehad, hij is onder het gemiddelde.. maar ja, wij zijn ook niet zo groot... en het moet er ook allemaal nog uit he :p
haartjes en veel (en dikke) moedervlekken herken ik ook! Zweet ook wat sneller heb ik het idee... en af en toe lekker bitchy zijn :p ach, die zwangerschap toch... ;)
 
Nog niet gemerkt...
Dikke moedervlekjrn heb ik ook en tja haartjes die sneller groeien en donkerder zijn...
Verder eigenlijk niet...
Wel kan ik huilen om de kleinste dingen...en soms zo kort door de bocht zijn dat mijn vriend denkt laat maar en mijn moeder me tot de orde roept, oeps Hihi
Flap momenteel echt alles er weer uit en tja dat valt niet altijd in goede aarde natuurlijk...
Gelukkig zeggen ze vaak ach zijn de hormonen haha..
 
hoe voelt het als ze de hik hebben ?
Ik vondt het ook gek ineens dons haartjes op me buikje te hebben .
 
Ja bij ons hebben ze ook haartjes kunnen zien op de echo zo schattig.
Die donshaartjes op mijn buik vind ik echt vaag als ze maar weggaan straks gelukkig heb ik tenminste geen straille dat is ook wel fijn.
Bitchie zijn op zijn tijd dat kan ik ook zeker wel.
Ben alleen die zurigheid heel de dag meer dan zat kan niks eten of drinken en heb het al heb wel antagel van de gynaecoloog gehad maar het blijft komen.

@hmimes
Ja hoe dat voelt heel raar.
Als je zelf de hik hebt voel je heel de tijd tik tik dat gevoel voel je dan elke keer diep in je buik niet oppervlakkig maar heel laag in je buik. Op een gegeven moment kan het wel irritant aanvoelen hoor maar heb je het nog steeds niet gehad dan met je kleine?
Het tik tik gaat ook heel erg snel bij die baby's

Groetjes Esther
 
Terug
Bovenaan