de huisarts.....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

zag dat mijn berichtje al helemaal op pagina 2 stond, dus maak ik maar even een nieuw kopje aan.
Ik ben vandaag maar eens naar de huisarts gegaan, niet omdat ik wilde weten of het wel of niet een miskraam was, maar als het wel zo geweest zou zijn zou ik graag willen weten of het in de toekomst wel mogelijk is zwanger te raken. Ik heb nu namelijk het idee dat het aan mij ligt dat het niet lukt, dat er iets mis is ofzo....
Ik dus naar de huisarts.... nou dat had ik beter niet kunnen doen, want daar schoot ik toch niks mee op. HIuj heeft wel mijn verhaal aangehoord, maar het enige wat hij zei was 'God bepaald dat dus je hoeft je geen zorgen te maken' . Ja, op zo'n antwoord zat ik dus niet te wachten. Ben zelf helemaal niet gelovig en ik verwachte dat antwoord ook helemaal niet.
Heb meteen nagekeken om een andere huisarts te nemen, maar dat kan dus niet in dezelfde woonplaats. Nou, mijn humeur is nu weer helemaal verpest.
Ik hou de moet erin voor de volgende keer, maar had graag meer zekerheid gehad over de kansen van slagen.... en bij hem hoef ik daarmee niet aan te kloppen, want dat bepaald God wel. (zucht)

Hopelijk gata het bij jullie beter,

Groetjes,
Natas

Ps: sorry als ik hier gelovigen mee kwets, dat is niet mijn bedoeling geweest

Hoi Natas,

Ik kan me je reactie wel voorstellen, ik vind het eigenlijk ook wel wat raar dat een ha zoiets zegt! Dat is zíjn idee daarvan en dat hoeft hij jou niet te gaan verkondigen, jij wilt feiten en niet iets wat iemands geloofovertuiging is!
Is het niet mogelijk dat je misschien op grond van vertrouwen een second opninion aan kunt vragen (via het ziekenhuis ofzo??). Hier heb je helemaal niks aan en voelt het misschien ook niet goed om weer terug te gaan naar die ha.

Ik ben trouwens zelf wel gelovig en wil ook wel graag geloven dat God bepaald wanneer de tijd rijp is, maar als je lang wacht, dan wordt dat alleen maar moeilijker......

Succes ermee!

Groetjes Tjitske
25 jaar ronde 9

Ja, aan zo'n dokter heb ik niets. Ik ben ook niet van plan om daar nog een keer heen te gaan. Ik wil best naar zijn geloofsovertuiging luisteren, ben in zulke dingen altijd geinteresseerd, maar niet als mijn verhaal daaraan onder doet (volgens hem dan)
Dat mijn tijd wel komt ben ik het ook wel mee eens, altijd gedacht dat het vanzelf wel een keer zal komen. Nu heb ik misschien twee maanden achter elkaar een miskraam gehad, ik wil natuurlijk ontzettend graag gewoon naar de volgende ronde en het weer proberen. Maar wat als het op deze manier sowieso geen kans van slagen heeft? Misschien draai ik nu een beetje door, maar zulke dingen spelen nu in mijn hoofd. Ik wil graag duidelijkheid, en inderdaad feiten.
Een second opiniun lijkt me idd handig, ga ik maandag even  uitzoeken hoe ik dat kan doen (zonder langs die huisarts te gaan). Misschien dat ze me in een ziekenhuis meer kunnen vertellen, al heb ik nu zoiets van: onderzoek maar. Beter iets doen dan niets doen.

Ben blij dat jij het wel begrijpt.....

Natas

Terug
Bovenaan