De ideale bh

<p>Zoals zovelen heb ik pijnlijke borsten,  zo erg zelfs dat ik er 's nachts wakker van wordt en 's ochtends met tegenzin opsta. Het moment dat ik overeind kom doet de zwaartekracht zijn werk en weet ik niet waar ik het zoeken moet van de pijn.</p><p>Nu lees je overal dat je dan een "goed ondersteunende zwangerschaps bh" moet gaan dragen, ideaal... Helaas kom ik bij het intypen van deze term in Google alleen terecht bij voedingsbh's, met beugels. En 2(wauw, wat een keuze!) meegroei bh's van Livera, eigenlijk is het er maar 1 in zwart of wit.</p><p>Wat dragen jullie? Mijn "gewone" bh's zijn allemaal ondertussen te klein en drukken dus de boel plat wat niet erg prettig is als je al pijn hebt. En zonder heb ik ook geprobeerd,  maar ja, die irritante zwaartekracht gooit dan weer roet in het eten. En aangezien ik een best zware (mannen) baan heb en dus zo'n 14 uur per dag tussen de mannen  loop is het niet echt een optie om "de puppy' s los in de tuin te laten.</p><p>Ik heb ondertussen ook al een sport bh overwogen, maar om nou even 50 euro uit te geven voor een bh waarvan ik niet weet of het comfortabel zit en of ik m na de zwamgerschap ooit weer aan pas vind ik eigenlijk ook zonde .</p><p>Er moet toch ergens een ideale bh te vinden zijn?</p><p>Wat dragen jullie om de zwaartekracht te trotseren? </p><p> </p>

Ik had in ieder geval voor s nachts sportbh’s van de Hema, want had ook zoveel pijn! En voor overdag gewone gekocht alleen dan een maat groter. Maar dat mijn borsten ‘s nachts ‘rust’ kregen scheelde al zoveel ! 

Ik heb een sport bh van prenatal..niet duur en de verkoopster vertelde mij dat je er ook mee kan slapen..En ik moet zeggen..ze had gelijk!https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/lingerie/prenatal-zwangerschapsbh-padded-1094300025.html?cgid=21&dwvar_1094300025_kleurnaam_60=Grey Melee Dark#start=1Deze heb ik

Ik heb de voedingsbh’s van Carriwel. Die zijn ook al heel geschikt tijdens de zwangerschap. Ze zijn zonder beugel. Je kunt er ook mee slapen. Er zitten pads in voor als je wat melk lekt straks. Daarnaast bieden ze heel veel ondersteuning vind ik. Zelf heb ik momenteel cup F maar toch voldoende steun aan deze bh. Ik ben er heel blij mee.

Heel herkenbaar! Ik kon met geen mogelijkheid mijn beugel bh's meer verdragen en vooral aan het begin van de nacht zaten mijn borsten een soort van in de weg om lekker in slaap te komen.'S nachts slaap ik met een klein kussentje die net even het leunen / vallen van m'n borsten tegen gaat, maar ik geloof ook zeker dat een sport bh een goede optie zou zijn.Om overdag nou ook hele dagen met een sport bh te lopen ging me wat ver dus ik heb nu een voedingbh zonder beugel van de prenatal. Nu voor de eerste dag aan en het is helemaal top! Nergens last meer van en het ziet er niet gelijk uit als opvangzakjes zoals ik er een gepast heb bij de hunkemoller. Ik heb normaal maat 70F en heb nu 75F aan, maar meer dan genoeg steun en nog een klein beetje ruimte om te groeien.https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/lingerie/prenatal-voedingsbh-1153570010.html?dwvar_1153570010_kleurnaam_60=Black&cgid=#q=Zwangerschapsbh&start=1  

Zit er een Prénatal bij je in de buurt? Ze kennen alle bh's daar goed en weten precies wat je nodig hebt is mijn ervaring :) kan je ze ook meteen even passen! 

Hoi! Kijk ook even op deze site. https://www.ecotex.nl/contents/nl/d832304_BH.html Een vergelijkbare zwarte heb ik al tijden geleden gekocht omdat ik, ondanks grote borsten, minder beugelbh’s wilde gaan dragen omdat dit toch niet zo goed schijnt te zijn. Eenmaal gearriveerd bleek het een voedingsBH te zijn, haha. Desalniettemin zat en zit hij heerlijk! Fijne stof. En met met de kleding die ik er overheen draag lijkt het alsof ik een hemdje draag (door de brede banden). Geeft steun én vrijheid. Niet meer ‘meteen bij thuiskomst bh uitgooien’ gevoel. Dus is zeker niet voor maar n paar maanden. Ik heb nét een positieve test gedaan dus erg pril allemaal maar al weken gevoelige tepels. Verder heb ik D75. Succes!

Terug
Bovenaan