<p>Zoals zovelen heb ik pijnlijke borsten, zo erg zelfs dat ik er 's nachts wakker van wordt en 's ochtends met tegenzin opsta. Het moment dat ik overeind kom doet de zwaartekracht zijn werk en weet ik niet waar ik het zoeken moet van de pijn.</p><p>Nu lees je overal dat je dan een "goed ondersteunende zwangerschaps bh" moet gaan dragen, ideaal... Helaas kom ik bij het intypen van deze term in Google alleen terecht bij voedingsbh's, met beugels. En 2(wauw, wat een keuze!) meegroei bh's van Livera, eigenlijk is het er maar 1 in zwart of wit.</p><p>Wat dragen jullie? Mijn "gewone" bh's zijn allemaal ondertussen te klein en drukken dus de boel plat wat niet erg prettig is als je al pijn hebt. En zonder heb ik ook geprobeerd, maar ja, die irritante zwaartekracht gooit dan weer roet in het eten. En aangezien ik een best zware (mannen) baan heb en dus zo'n 14 uur per dag tussen de mannen loop is het niet echt een optie om "de puppy' s los in de tuin te laten.</p><p>Ik heb ondertussen ook al een sport bh overwogen, maar om nou even 50 euro uit te geven voor een bh waarvan ik niet weet of het comfortabel zit en of ik m na de zwamgerschap ooit weer aan pas vind ik eigenlijk ook zonde .</p><p>Er moet toch ergens een ideale bh te vinden zijn?</p><p>Wat dragen jullie om de zwaartekracht te trotseren? </p><p> </p>