De jongens zwemmen weer

A

Anoniem

Guest
Hallootjes,

Vanmorgen hebben we de inseminatie van IUI-4 gehad. Er waren maar liefs 30 miljoen jongens!!!!! En met mijn olifantenei (volgens Scorpy ;)   van 21,3 mm moet dat toch een goede combi zijn. Het was wel even pijnlijk (volgens mij prikte ze ergens mis ofzo), maar dat gevoel was gelukkig snel weg. Vandaag en morgen lekker rustig aan doen, hopen dat dat een bevruchtiging zal bevorderen!!!!! Andere meiden succes met de behandeling. In het bijzonder Roeltje die morgen de punctie heeft. Zet em op!!!!!

Lfs, Kip

Hoi Kippie,

Wauwie, wat een score! Hopelijk vinden de zwemmers snel het "gouden ei". Ik ga heel hard voor je duimen!

Liefs, Ibbeltje

Zo zeg, wat een score, als daar geen goeie tussen zit dan weet ik het niet meer, ik duim voor je!

Kus, Pleun

Heel veel succes! En hopelijk op een fijne manier van het wacht bankje af.

Wel grappig dat jij het aantal zwemmers hoort, dat vertellen ze bij ons nooit.

Groetjes Belle

Hoi Kippie,
Jeetje, wat een goede score, 30 miljoen! Gisteren heb ik mijn inseminatie van IUI-1 gehad met 1,5 miljoen zwemmers......., maarja er hoeft maar 1 snel genoeg te zijn.
Liefs Judith

He Kippie,

Wow zeg, wat een score!!! Nou hopen dat ze weg ook gevonden hebben naar je olifantsei!! Houd je het nog een beetje vol?? Of wordt je langzaam aan al helemaal gek van het wachten? De eerste week zit er bijna op in elk geval. Nog even volhouden en ik hoop dat je ons dan straks prachtig nieuws kunt melden!!
Ik duim voor je!!!

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan