de kapper.... een drama....

Als Enzo wordt geknipt is het echt een drama.... vooral als de tondeuse aangaat...
Zelfs zijn liefste knuffel is dan niet goed genoeg meer, en ik ben ook door al mijn acts en shows heen.
Hebben jullie dat ook?
Ik hoop dat het met de tijd slijt, nagelknippen was ook zo een drama en dat is nu gelukkig over....

liefs
di silva mv Enzo

jeetje vervelerndhoor als de kapper een drama is   hier gelukkig geen last van want mijn zusje knipt marek altijd en die is kapster Maar zij gebruikt bij kleine kinderen nooit een tondeuse juist omdat ze dan bang worden voor de kapper!
groetjes mira mv marek

Ik ben eigenlijk ook kapster en knip uiteraard Kay ook zelf. Maar ik gebruik écht nog geen tondeuse hoor! Dat kan best nog allemaal met de schaar!
Je kleine kan er nu nog zó bang van worden (van tondeuse)  dat het de toekomstige kappersbezoekjes voorgoed kan verpesten.

Een goede kapper kan ook knippen zonder tondeuse te gebruiken...
Dus volgende keer vragen of ze dat niet meer willen doen.

Succes!

Esmé mv Kay

hmmm...ja je hoort idd wel vaker dat kids bang zijn voor de tondeuse....

bij Yoëll gelukkig geen probleem, sinds hij 2,5 maand is gaat ie al naar de kapper en is alles zo`n beetje gewend haha....de kapsters doen het bij ons wel op een superleuke manier....lekker bij mama op schoot voor de allergrootste spiegel tot aan de grond en dan is de kam bijv. een vliegtuig en de tondeuse een auto en dan gaat ze er een kleine voorstelling van maken.....Yoëll blijft netjes bij me op schoot zitten en binnen 10 minuten staan we weer buiten......

Suc6 in ieder geval voor de volgende knipbeurt....wij gaan altijd om de 5 weken....

Liefs Denise

Ik doe de jongens zelf.
En nee,ik ben geen kapster.
Ik gebruik wel de tondeuse en geen van twee heeft er problemen mee.
De oudste vond het in het begin,hij was toen denk ik ongeveer een jaar,wel eng maar dat was alleen  de eerste paar keer.
Een stofzuiger,boor of iets dergelijks maakt ook veel herrie,en die gebruik je toch ook als het nodig is?
Ik denk gewoon een kwestie van wennen.
Het is lekker goedkoop en we zijn zo klaar.
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan