De Kapper!

Mijn middelste is vanmiddag met mijn man naar de kapper geweest en dan kwebbelt hij altijd graag.
Nu kwamen ze thuis en de kapster had mijn man verteld wat mijn zoontje had gezegd;
Mijn mama is heel lief en ook een beetje gek, ze heeft hele mooie billen met een tatoo erboven...
Hahaha heb me bescheurd,, leuke beschrijving he!!
De jongste kwam vanmiddag bij mij en zei; mama houe jou (ik hou van jou) ikke koekje???
Haha, ze kunnen toch vertellen he!

Groetjes MJ

hahahahaha

mooie billen met een tatoo hahahahaha
leuke beschrijving
ze kunnen idd erg mooi vertellen en zeggen wat je horen wilt voor iets lekkers hahaha

groetjes maurilla

hahahahaha ja kinderen...... hebben geen blad voor hun mond hahahaha.
hier voorlopig nog steeds geen haartjes knippen hihihi. nu hoef ik zowieso niet naar de kapper, aangezien ik er zelf 1 ben, maar denk dat het nog wel een jaar duurt voordat ik een schaar in nathalia haar haar hoeft te zetten hahaha.

ook nathalia zegt: hou van jou.
ze heeft geen idee wat het betekent, maar wel dat mama het zo lief vindt, dus komt ze naar me toe geeft een kus en zegt: hou vvv jou!
zooooo lief gewoon :D

liefs, do

Hahaha, ik zit even hardop te lachen achter de computer :)
Kinderen vertellen gewoon dat wat er in ze op komt.
Zo zei Tijn tegen mij vorige week: mama als jij 30 wordt (volgende week) dan wordt jij papa! Ik huh, ja zegt hij, papa is ook 30 , dus als jij 30 wordt, wordt jij ook een papa, ik lag helemaal in een deuk hahaha

Groetjes Danielle

Ja ongeloofelijk wat ze zeggen, maar hij is daar heel erg mee bezig(de middelste) gister was een vriendje hier en toen vertelde hij over zijn overleden opa, wanneer hoe wat waar en dat wij wel een foto hebben van hem, vond het zo mooi hoe hij dat allemaal zei...
Opa staat hier op het tafeltje(haha klinkt ook niet) en krijgt elke dag een kus van de kinderen, dat doet me echt wat, zijn ze ook zelf mee begonnen!

Groetjes MJ

Terug
Bovenaan