de kat

A

Anoniem

Guest
sinds 4 dagen is de kat niet bij me weg te slaan,maar ik moet erwel bij zeggen dat ik wel bezig ben om zwanger te worden.en zit in ronde7.maar het gekke komt 4 jaar geleden zat de kat ook de hele dag als het aan hem lag op schoot.ik kreeg er wat van.maar ik was toen 2 dagen overtijd en ben gaan testen en ik was zwanger van me zoontje bruce.dus ik vertelde het net tegen me ma,en ze zei kom we gaan een test halen bij de da drogist.dus ik heb de test gedaan vanmorgen om 7uur en wat denk je ik ben zwanger..dus ik denk dat de kat het toch heeft aangevoeld dat ik zwanger ben.ik ben zo blij dat ik het toch even wilde opschrijven want normaal gesproken lees ik alleen op dit forum en schrijf nooit een berichtje. gr anoniem

Grappig he dat katten/dieren dit kunnen 'voelen'. Onze kat was ook niet bij me weg te slaan toen ik zwanger was, terwijl ze normaal niet op schoot wil!

Gefeliciteerd!

hahahaha ik heb vier katten en alle vier willen ze hele dagen bij mij op schoot liggen dus tjaaa het verschil zal ik niet merken aan de katten als ik wel zwanger zou zijn....jammer dus!!!
Van harte gefeliciteerd jij met je zwangerschap, ik zit nu in ronde 7 en hoop dus dat dat net als bij jou mijn geluksronde wordt!!!!

Geniet ervan,

Groetjes Kaa

Geweldig! Gefeliciteerd! En mijn katten waren ook zo debiel toen ik zwanger was van onze zoon. Vorige maand weer, maar na enkele dagen over tijd toch ongi. Dus ik denk dat ze het dit keer mis hadden. Onze rooie is op dit moment ook weer helemaal wild van me. Kan me niet voorstellen dat het gelukt is. Was ziek tijdens de vruchtbare dagen. Maar gaaf dat ze het bij jou goed hadden! Fijne zwangerschap!
Groetjes, Kat

Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!

Ik hoop dat onze hond het ook aanvoelt als het zover is! Ik hoop niet dat hij dan te enthousiast op schoot springt want ons hondje weegt ruim 30 kilo!!!

Liefs Waterman

ik heb 5 katten en een hond,en ze maken soms ruzie van wie erbij me mag zitten.maar nou je het zeg die rooie van ons zit ook de hele avond op me lip,zou remie dan ook kunnen voorspellen dat het vrouwtje misschien zwanger is,laten we het hopen..trouwens ik vond het een heel leuk berichtje.van harte me je zwangerschap knuffies pepe.

allereerst proficiat met je zwangerschap toen ik van mijn zoon zwanger was was onze hond ook niet bij mij weg te slaan en nu maar hopen dat onze nieuwe hond dat ook doet hahahah

groetjes

fijne zwangerschap toegewenst en een pracht van een baby

Terug
Bovenaan