De Kerst zit er weer bijna op

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? De Kerstdagen weer overleefd? Gisteren was het een druk dagje. Eerst naar mijn schoonouders en daarna naar mijn ouders. Het was wel een super gezellige dag hoor maar je bent echt gesloopt na zo'n lange "bezoek" dag. Vandaag moet Robin de hele dag werken dus ik ga zo even naar mijn ouders zodat ik op Tweede Kerstdag niet helemaal alleen zit. Niet dat ik dat erg vind hoor, maar mijn ouders willen perse niet dat ik alleen zit.
Hoe is jullie Kerst geweest? We zitten alweer bijna in 2005. Wel fijn dat je (puur psygisch) weer een nieuwe start kunt maken. 2004 is niet een al te best jaar geweest nu ik erop terugkijk.

Marjon en Po, hoe is het met jullie? Al een beetje de teleurstelling te boven?

Monique, hoe is het met jou? Is er alweer een eisprong te bekennen? Ben je alweer aan het temperaturen of ga je dat voorlopig nog niet doen?

En Nien, heb jij genoten van jullie laatste Kerst met zijn 2-en? Wat een leuk vooruitzicht lijkt me dat, dat je weet dat er volgend jaar een baby bij is! Hoe voel je je verder? Heb je nog steeds erge rugpijn?

Nou meiden, ik stop er maar even mee. Ik spreek jullie snel weer.. Als alles goed gaat dan mag ik begin volgende week alweer klussen.. voor mijn gevoel is dat echt super snel! Morgen maar even een extra pak ovulatietesten kopen omdat ik deze cyclus geen echo's krijg.. balen hoor.

Nou meiden,

Dikke kus F.

Hoi F,
Ja het zit er bijna weer op. Wij hebben het heel gezellig gehad.
Het is inderdaad fijn om aan een nieuw jaar te kunnen beginnen.
Ik had echt verwacht dat 2004 mijn jaar zou worden. Helaas het is helemaal niet mijn jaar geworden.
Nu hopen op 2005.
En dan voor ons allemaal.

Groetjes van Caroline

Is het al 2005??????

Wat zijn die kerstdagen toch een gezeik.....vooral die verplichte bezoekjes. Maar goed, ik heb mijn goede wil weer getoond, ben ik er weer voor een paar jaar vanaf.
Ik heb het nu dus over mijn schoonouders, haha. En let wel, mijn man denkt er dus ook zo over, nog meer dan ik!
Kerst is best leuk en gezellig, met z'n tweetjes of met mijn ouders of met vrienden, maar NIET met zijn ouders.
Die maken er een hele verplichting van.
Waren nog beledigd ook dat wij niet eerste maar tweede kerstdag wilde komen....waar maak je je druk over!!
Gelukkig voor mij wonen ze in Zaandam, da's toch een aardig eindje bij Rotterdam vandaan!

Zo, Aar heb d'r ongenoegen weer geuit, haha! Kan niet zeggen dat ik positief over mijn schoonouders ben, heel cliche, ik weet het, maar daar is ietsje teveel voor gebeurd.

Verder was het best leuk hoor, zit nog tot de huig vol, dat wordt tot 31-12 niet meer eten, haha!
Gelukkig ben ik vandaag vrij, ga met een vriendin wandelen en we treffen het erg met het weer zeg!

Nou, ik ga gauw nog even boodschappen doen, zal wel druk zijn. En de radio aandoen, lekker top2000 luisteren.

Toedels!

Ariane

Hoi Ariane,

Haha, bekend verhaal van "de schoonouders". Ik heb gelukkig leuke schoonouders maar om me heen heb ik mensen met dezelfde ervaringen. Dan is Kerst inderdaad ook vooral een feest van verplichtingen. Maar.. het zit er weer op. Wat lekker dat je vandaag nog vrij bent! Veel plezier met je vriendin.

En Caroline, we gaan heel hard ons best doen om van 2005 een topjaar te maken!

Dikke kus F.

Hoi dames,
Ik heb een hele leuke kerst gehad, maar had natuurlijk leuker gekund (met z'n 3en). Ben zo blij als 2004 voorbij is... 2005 MOET ons jaar worden!!!

Greetings
miran

Heee Frederique,

De kerst is weer voorbij....
Wat gaan die dagen toch snel eigenlijk.
Maar...we hebben het wel gezellig gehad.
1e k.dag bij mijn ouders en 2e k.dag bij schoonouders [super "standaard"]
Maar we zijn vrij laat op de middag gegaan i.v.m mijn nachtdiensten.

Dus, jullie klusdagen zijn ook alweer in het zicht.
Ik weet eigenlijk nog niet precies wanneer ik mijn ei sprong kan verwachten.
Temp. nog niet, ik vergeet het steeds.
Ben er dus wat minder mee bezig en eigenlijk vind ik dat prima.
We klussen wanneer we zin hebben.
We stoppen nu dus niet met zwanger worden.
We gaan er dus weer voor, maar niet zo geforceerd als "normaal".
Maar voor hetzelfde ligt volgende maand de temp. curve wel weer op mijn nachtkastje!
Niets is zo veranderlijk als.....

Nu op naar Oud en Nieuw!
Oliebollen..mmm heerlijk vind ik dat.
Jammer dat de sportschool deze week geen lessen geeft.
Ik had me net voorgenomen om voor de wintersport extra te gaan sporten.
Ik doe wel elke dag "wintersportoefeningen" haha
Las ik in een boekje, helpt vast.

Ik voel het in ieder geval wel!
Hebben jullie nog plannen met O en N?
Nog even en we zijn dus 2005.
Dat moet ons jaar worden meid!
Het KAN niet altijd tegen zitten.

Nou meis, tot gauw.

Nien, henb je ook fijne dagen gehad.
Of moest je ook met kerst werken?

Kus, Monique2

Hoi F.
Ik las dat jij gebruik maakt van die ovulatietests. Kan je mij daar iets meer van vertellen. Hoe dat werkt? Ik zit er over te denken, om dat misschien ook te gaan doen.
Groetjes,
Maria

Hoi hoi,

Het zit er idd weer op. Deze kerst was weer erg gezellig, ik heb het gelukkig ook erg getroffen met mijn schoonouders en mijn eigen fam. Vond het aan de andere kant ook best moeilijk omdat ik anders met een dikke buik had gelopen en nu.. niets.

Heb het de laatste dagen niet makkelijk, het lijkt steeds moeilijker te worden ipv andersom. Maar je kunt er zo weinig mee. Om me heen lijkt iedereen zwanger te worden of zijn of ze hebben al kids, pffff.

Maar ja, volgend jaar weer met goed moed ertegenaan!

Hoop dat de testen werken en het bij jou ook snel raak is F.

Liefs PO

Terug
Bovenaan