de kilo's vliegen eraf

A

Anoniem

Guest
Ik ben na 5 weken precies alweer terug op mn oude gewicht. Eerlijk is eerlijk, ik heb een beetje hulp gehad van een flinke borstontsteking (39,5 graden koorst, en niets binnen houden). Ben eigenlijk best een beetje trots daarop.
Hoe zit het bij jullie. Gaat het ook zo voorspoedig of is het nog een beetje een gevoelig onderwerp?

groetjes Peet
Mama van Navara

Nog 3 te gaan . Maar da's helaas niet zo makkelijk, hahaha. M'n zusje trouwt over 5 weken, dus dan moet ik toch nog even aan de slag!

Fijn dat ze er bij jou af zijn. Alleen de manier waarop lijkt me iets minder.

Het zit 'm trouwens bij mij niet echt in de aantal kilo's maar meer het losse vel . Had echt een enorme buik die nu leeg is, maar nog niet echt fraai is om te zien.

Groetjes,
Nelly.

Hoi hoi,

nou hier zijn er al 18 kilo's vanaf!!! Helaas nog 10 te gaan  die zullen een stuk lastiger zijn. Ik pas dan oo knog niet mijn gewone kleren en idd ik herken ook het buikvel verhaal en wat meer vetjes op mijn bovenbenen. Mijn buik is ook nog gevoelig dus iets straks zit echt niet lekker.
Maar wat er in 9 maanden aan is gekomen hoeft er ook niet in 4 weken weer af (al zou het wel lekker zijn)

Groetjes Belle

hier nog 2 kilo te gaan.
Senna is nu aankomende maandag 5 weken, dus ben tevreden!
van mij mag het eraan blijven hoor..
alleen dat losse vel verhaal herken ik ook! na 3 kindjes is het zeker niet meer wat het was! ach straks ga ik lekker mijn buikspieroefeningen weer doen en dan hopen dat het nog wat verder terug trekt, bij de andere 2 ging het sneller dus ben bang dat het toch wel zo zal blijven..
afwachten he!

Liefs Jenny (mama van Senna 13-10-2008)

wahoe, ik was 23 kilo aangekomen van leah en dean en ik hoef er nu nog maar 3. heerlijk, vooral de eerste 2 weken zijn de kilo's   eraf gevlogen. veel vocht en de kids waren 1 over de 3 kilo en 1 iets onder. dat scheelt natuurlijk ook . ik kan wel mijn oude broeken aan, maar het litteken van de keizersnee en de binnenhechtingen zijn nog heel gevoelig, ik heb dus een poaar broeken een maatje groter gekocht. dan schuurt het niet zo.

x martina

Ik heb ook nog 2 kilo te gaan. Ik doe hier vanwege de borstvoeding helemaal niets aan, het gaat vanzelf.
Ik had verwacht om na mijn 4e zwangerschap toch wel een heel raar flubberbuikje over te houden, maar tot mijn verbazing is mijn buik gewoon strak! Ik snap er niets van.
Ben heel blij dat ik mijn eigen kleren weer aan kan, want ik was de positiekleding echt heel erg beu.

Iedereen veel succes met het weer op gewicht/in model komen!!

Groetjes,
Els

Ik heb een luxe probleem ... maar na wat jullie gelezen hebben van mijn zwangerschap zal dat jullie misschien niet verbazen.
Ik weeg nu 18 kilo lichter dan voordat ik zwanger werd ....
De vraag is nu... werk ik dat buikje weg en koop ik nieuwe kleding in een paar maatjes kleiner ... offfuhhh..... wordt ut macen en snacken....
Ik weet het nog niet, dus voorlopig doe ik niks :)

Liefs,
Anne

Nou ja, luxe probleem. Ik zou niet graag met je willen ruilen hoor. Misschien voel je je nu wel goed (?) maar de aflopen maaaanden niet. Een beetje snacken én een maatje(s) kleiner kopen?

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan